משפט

שותפתו של ג'פרי אפשטיין נידונה ל-20 שנות מאסר

בית המשפט המחוזי בארה"ב גזרה על גיסליין מקסוול שסייעה לג'פרי אפשטיין לשדל קטינות "לעסוק בפעילות מינית פלילית" תרצה עונש מאסר של 20 שנה וקנס של 750 אלף דולר
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pixbay)
השופטת המחוזית של ארה"ב אליסון ניית'ן גזרה היום (שלישי)  עונש מאסר של 20 שנה וקנס של 750,000 דולר על גיסליין מקסוול שסייע לעבריין המין ג'פרי אפשטיין והפגין "חוסר קבלת אחריות" כך עולה מדיווח ב"בלומברג".
לפי הפרסום, התובעים ביקשו  עבור מקסוול לפחות 30 שנות מאסר. בעוד עורכי הדין של הנאשמת ביקשו  4 עד 5 שנים, שלדבריהם אין לגזור את עונשה "כאילו היא הייתה מיופה כוח של אפשטיין"
 
מקסוול שנחשבה ידידה קרובה של איש העקסים המנוח ג'פרי אפשטיין הורשעה בחודש אפריל האחרון בסחר בקטינות ושידול קטינות לעסוק בפעילות מינית פלילית. ארבע נשים העידו נגד מקסוול במשפט, וטענו שהיא הקלה  ולפעמים השתתפה בהתעללות של אפשטיין.
 
הצוות המשפטי של מקסוול טען שהילדות הטראומטית של מקסוול הותירה אותה "פגיעה" לאפשטיין, וכתב כי "הטיפול הפסיכולוגי הפוגעני" של אביה, רוברט מקסוול, לבתו " מבשרת את יכולתו של אפשטיין לנצל, לתמרן ולשלוט בה". התובעים טענו שמקסוול ואפשטיין היו "שותפים לפשע" ש"ניצלו מינית נערות צעירות ביחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה