משפט

הצל זועם: "לא מגיע לנו להחזיק מדינה, אני מתבייש"

הצל זעם ויצא במתקפה קשה נגד מערכת המשפט בישראל: "שופט בישראל קרא לאביו של המחבל מבני ברק "אב שכול". אנחנו מדינה בפשיטת רגל מוסרית עם מערכת צדק חולנית וחולה ואנחנו במסלול מהיר לאבדון"
מערכת ice |  3
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
יואב אליאסי (הצל) העלה הבוקר פוסט לחשבון הפייסבוק שלו עם סרטון בו הוא זעם על מערכת המשפט בישראל. בכיתוב של הפוסט כתב הצל "זהו, נשבר לי וכבר על הז...שלי הכל ובאמת שלט מגיע לנו להחזיק מדינה".
הצל אמר בפתח דבריו: "מה קורה אחים שלי? תקשיבו - לפני מספר חודשים מחבל רצח בשנאה אנטישמית וחולנית בבני ברק חמישה בני אדם מכל הדתות, הוציא אותם להורג בירי. אבא של המחבל עמד מול התקשורת בעצרת המונית עם חיוך גאה ותמך בבן שלו. הוא קרא לו שהיד, גיבור, קרא להמשיך בדרך שלו, קרא להמשיך לרצוח ישראלים ויהודים".
 
הצל הוסיף: "היום, שופט בישראל הורה לשחרר אותו ממעצר בטענה כי "קשה לשפוט התנהלות של אב שכול". שופט בישראל קרה לאב של מחבל - "אב שכול". אנחנו מדינה בפשיטת רגל מוסרית עם מערכת צדק חולנית וחולה ואנחנו במסלול מהיר לאבדון. אני פשוט מתבייש. אני רוצה להגיד סליחה למשפחות הקורבנות ולקורבנות עצמם, יהי זכרם ברוך. באמת שלא מגיע לנו להחזיק מדינה. בושה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק מהפכה לאומית-חברתית כמו בסרי לנקה יכולה לסלק ולטאטא
    מכלוף 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את הכת המושחתת והאנטי-לאומית של הפוליטיקאים-משפטנים-פקידים-אנשי התשקורת-עמותות האוייב הממומנות ע"י אנטישמים בחו"ל ודומיהם שהשתלטו על המדינה ומתעללים בתושביה. בשביל זה צריך המונים, מיליונים - ברחובות ובכיכרות, לא רק מול המסכים וב'ישיבות סלון' של יום שישי.
    סגור
  • 2.
    חיפוש אחר דיקטטור שיגלה אותנו
    בוש ונכלם 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצל , אתה צודק הגלו אותנו פעם, הגלו עוד פעם ויגלו פעם שלישית . מחפש מדינה .......
    סגור
  • 1.
    ה0מאל הקיצוני מכלה כל חלקה טובה במדינה (ל"ת)
    גבר גבר 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור