משפט

נעליים בשווי עשרות אלפים: אחותה של קארדי בי הסתבכה

צמד סטייליסטים מפורסמים בארה"ב השאילו עבור אחותה של הראפרית המצליחה, קארדי בי, נעליים של מותג יוקרה בסכום עתק. אבל הפריטים לא חזרו לחנות עדיין
מערכת ice | 
קניות (צילום Magma Images)
שני סטייליסטים מפורסמים השאילו בגדים בשווי של יותר מ-35,000 דולר עבור אחותה הצעירה של קארדי בי, הנסי קרולינה - אך סירבו להחזיר או לשלם עבור מרבית הדוגמניות של המעצבים, כך נטען בתביעה חדשה.
הסטייליסטים צ'ארלס ריינולדס וקסבייר בנקס קיבלו 52 פריטי לבוש בשווי 35,306 דולר מקמעונאית האופנה היוקרתית דובר סטריט מרקט ב-14 באפריל, ואמרו כי הנעליים "נלקחו במשלוח לרכישה על ידי הלקוח שלהם הנסי קרולינה", לפי תביעה לבית המשפט העליון במנהטן. שבוע שעבר.
צמד הסטייליסטים הסכימו לקנות או להחזיר את הנעליים עד ה-21 באפריל - אבל במקום זאת נתנו חלק מהפריטים לראפר מלודי "Mellowrackz" פיית' לרוק ב-Coachella, ו"לבשו באופן אישי" יצירות לפסטיבל המוזיקה עצמם, כך נטען בתביעה.
פיית' "סירבה כעת להחזיר את הסחורה", נטען בתביעה. כמעט שבוע לאחר שהפריטים היו אמורים להיות מוחזרים - רק שישה מהפריטים הוחזרו לחנות היוקרתית Kips Bay וארבעה מהחלקים ניזוקו, טוען שוק רחוב דובר.
עד כה, השניים עדיין לא החזירו או שילמו עבור 49 הפריטים שניזוקו ולא הוחזרו בסך 34,331 דולר, כך לפי הניו יורק פוסט. "דובר סטריט מרקט עובד עם סטייליסטים רבים מהמובילים בתעשייה על בסיס משלוח זה, ולמרבה הצער, הסטייליסטים הללו ניצלו את הפריבילגיה", אמר דובר החברה בהצהרה.
פיית' לא מונה כנתבעת בתביעה. התביעה גם אינה מציינת את קרולינה כנאשמת, ואינה מביאה נגדה האשמות כלשהן. ריינולדס אמר כי המקרה אינו מעורב בלקוחה שלו קרולינה, אחותו בת ה-26 של הראפר "WAP" קארדי B, שהופיעה ב-VH1 של "אהבה והיפ הופ: ניו יורק".
 
הסטייליסט טען שהוא משך את הבגדים עבור פיית' - שלכאורה לקחה אותם ומעולם לא שילמה עבורם.
"Mellow Rackz הוא האדם שגנב את הבגדים", אמר ריינולדס ל"פוסט", והוסיף כי הוא שמר על עורך דין והגיש נגדה דו"ח במשטרה. באופן דומה, בנקס טען, "מלו רקז היא גנבת והיא הסיבה שכל זה קורה".
"Mellowracks באמת מרמה את דרכה לפסגה ומשתמשת בכל מי שהיא יכולה", אמר נציג הסטייליסטים בהצהרה. "סטייליסטים מפורסמים, צ'ארלס ריינולדס וקסבייר בנקס הם הקורבנות האחרונים שלה."
"צוות הסלבריטאים נתבע על ידי Dover Street Group על כך שלא החזירו בגדים שהם שלפו עבור Mellowrackz. הראפר שהעמיד פנים שהיא הולכת לחדר כדי למיין את הבגדים ולהחליט מה היא רוצה ללבוש לקואצ'לה השאירה את בנקס וריינולדס בהתאמה כדי לא לחזור עם הבגדים", נטען בהצהרה.
עורך הדין של השניים, עזרא סלמי, אמר בחודש מאי כי הודעות משפטיות שנשלחו לפיית' ולמנהלה לא נענו והזוג מתכוון כעת לתבוע. פיית' ומנהלה לא החזירו תשובה להודעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה