משפט

הדס קליין: "שרה התחילה לצרוח שבגללי היא תתאבד"

עדותה של הדס קליין, העוזרת לשעבר של איש העסקים ארנון מילצ'ין, נמשכת. בין היתר סיפרה על כך ששרה נזפה בה בעקבות פגישה הקשורה לשיפוץ הבית הפרטי בקיסריה, וכי עו"ד של נתניהו, שייצג גם אותה באותה עת, ייעץ לה שלא לספק מידע חיוני לפרקליטות
מערכת ice |  3
שרה נתניהו (צילום עמוס בן גרשון, לעמ)

הבוקר (שני) נמשכת בבית המשפט המחוזי בירושלים עדותה של הדס קליין, לשעבר העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ין במסגרת שלב ההוכחות בתיק 1,000 בו נאשם יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו.

קליין הוסיפה לתאר את מערכת היחסים של איש העסקים עם משפחתה נתניהו, וסיפרה על מקרה שבו ביקשה שרה נתניהו עגילים בהזמנה אישית שעלו אלפי שקלים, "הוא אמר לי ששרה פנתה והיא רוצה תכשיט, אמר לי שהוא פנה לאלינור (ביתו של מילצ'ן) שתהיה אחראית על עיצוב התכשיט כי הוא סומך עליה. אלינור מצאה את הסטודיו הזה והנחתה את הסטודיו מה בערך רוצים...לא הרגשנו בנוח לרשום במייל לסטודיו שהתכשיטים הם עבור גברת נתניהו", העידה. 
 


בהמשך, דיברה קליין על מקרה שבו לדבריה, ננזפה ע"י שרה משום שאב בית לא הגיע לפגישה בנושא שיפוץ הבית הפרטי בקיסריה, "התקשרתי לשרה ואמרתי שצר לי אבל גל לא יוכל להגיע לפגישה. היא רק שמעה את זה, ואני חטפתי בליל צעקות וצרחות. שיחה קשה מאוד. היא אמרה שהיא מקווה שזה על דעתו של ארנון. אמרתי בהחלט. היא התחילה לצרוח שבגללי היא תאחר לעבודה, היא תפוטר, היא תתאבד ותכתוב מכתב שבגלל ארנון ובגללי".

בעדות שאולי עשויה לשרת את קו ההגנה, העידה העוזרת של מילצ'ין כי קיבל ייעוץ משפטי בנוגע לקבלת המתנות, "הוא אמר לי שיסביר למילצ'ן ולג'יימס פאקר שזה מותר. שמותר לתת לשרה את מה שהיא מבקשת. למעט דירה, זה מותר לפי הייעוץ (המשפטי), תסבירו לארנון ולג'יימס שזה מותר". אמרה.


עוד תיארה קליין כי רעיית ראש הממשלה ביקשה ב-2015 תכשיט נוסף בעלות עשרות אלפים, "זה היה מטורף - 42 אלף דולר. הצמיד הזה ניתן לגברת נתניהו. לימים, כשביקרתי אצלה, היא ביקשה שאקח ואחליף אותו כי מר נתניהו אמר לה שזה 'רומני'" .

עדות מעניינת נוספת שסיפקה, נוגעת לשאלה מדוע חלק מהמקרים שהיא מתארת כעת לא סיפרה בחקירתה במשטרה, "בן צור (עורך דינו של נתניהו, שבעבר ייצג גם אותה) אמר לי 'הם לא חברים שלך'. הפרקליטות והמשטרה, רוצים להגיע לסכום של מיליון שקל ואת לא צריכה לתת את זה. לימים יש לי עורך דין אחר, גיורא אדרת, ואני מספרת לו על הדברים האלה והוא אמר לי 'אין דבר כזה, תיזמי פגישה עם הפרקליטות ותיידעי אותם'. ואכן נפגשתי עם ליאת בן ארי  ודיווחתי ואחרי זה עשו לי השלמת חקירה".

שרה נתניהו | ארכיון

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הבית של פאקר -
    ח״ן 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מן התגובה החריפה והמטורפת של שרה בעניין הבית של פאקר ניתן להבין ששרה ראתה בו בית שמיועד לה ולמשפחתה ויתכן שאכן כך היה קורה אילולא החקירות והתיקים הפליליים! היה שם משהו עקום שהמשפחה הזו תיכננה לקבל!
    סגור
  • 2.
    למה לא גרמת לה להתאבד?!
    ואיי 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדינה שלמה היתה אומרת לך תודה
    סגור
  • 1.
    אמרו שהדס חוצפנית. לא הבנתי. במה היא חוצפנית??? (ל"ת)
    אלי 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור