ויראלי

שרה, סיגרים ושמפניות ורודות: תומכי ומתנגדי נתניהו מתכתשים ברשת

עדותו של הדס קליין שחשפה את דפוס קבלת המתנות של בני הזוג נתניהו החזירה את משפט נתניהו ללב העניינים ועוררה צייצנים וכוכבי רשת מכלל קצוות הקשת. ריכזנו לכם כמה מהפוסטים הנצפים ביותר
מערכת ice |  1
בנימין שרה נתניהו (צילום אלכס קולומיסקי פול)

לאחר דיונים ממושכים במשפט נתניהו סביב סוגיות משפטיות מורכבות, נושאים כמו "רגולציה", ומושגים כדוגמת פגישת הנחייה", ו-"סיקור חיובי". השבוע הגיעה הדס קליין, לשעבר העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ין, סיפקה עדויות על שפניות ורודות, שעונים, שרה נתניהו ומתנות בשווי של מאות אלפי שקלים, ועוררה מחדש את הסקרנות הרבה והעניין בנעשה בין כותלי בית המשפט.

כך לפחות לפי נתוני חברת "סקופר" המצביעים על נושא זה כמדובר ביותר ברשת בשבוע החולף, עם 13,492 דיונים, 23,920 ו-114,050 לייקים. אספנו לכם כמה מהפוסטים הויראלים ביותר. 


שף שי, תסטריטאי ארץ נהדרת שבוודאי הייתה מפיקה פנינים מן ההתפתחויות האחרונות במשפט ובמערכת הפוליטית, צייץ בהומור: "במשפחת נתניהו כועסים על הדס קליין: הגיעה לעדות ולא הביאה כלום ".

במשפחת נתניהו כועסים על הדס קליין: הגיעה לעדות ולא הביאה כלום

 

הכתב אביעד גליקמן, המסקר את המשפט בערוץ 13, ביקש לפנות את תשומת לב עוקביו לעדות מעניינת על שרה נתניהו: "האם ייתכן שהגברת נתניהו שיקרה לבית המשפט?" תהה. מנגד, העיתונאי ינון מגל כתב: "דרמה הדס קליין: עלות השמפניות והסיגרים למשפחת נתניהו היתה כחמישים מליון ש"ח".


לפני שלושה שבועות העידה הגברת שרה נתניהו בשבועה מעל דוכן העדים כי היא לא שותה ולא שתתה. לאור עדותה היום של הדס קליין בנוגע לדרישות הגברת נתניהו על השמפניות, האם ייתכן שהגברת נתניהו שיקרה לבית המשפט?


 

העיתונאית העצמאית אורלי בר-לב המסקרת את המשפט ומרבה להתבטא בעניין ברשתות החברתיות, לא נותרה אדישה והגדירה את דבריה של קליין "העדות הכי מטורפת שהייתה כאן".

עו"ד טלי גוטליב המרבה לתמוך בהגנה , צייצה: "גם אני קונה שתיה ועוגות מיוחדת לאורחים שלי, כל אורח וטעמו המיוחד תיק 1000?תיק 000". הפעילה הפוליטית סמדר הילה שמואלי התייחסה גם היא לנושא וכתבה: "כשהסכמי השלום של נתניהו יזכו לזמן מסך חופף להדס קליין - נדע שהבראנו".
 

בעמוד הפייסבוק של עמותת מחזקים- "תנועה הפועלת למען ערכי השלום והדמוקרטיה", שיתפו דברים שכתב עיתונאי הארץ אורי משגב, שלדבריו "עדותה של הדס קליין במשפט נתניהו מרתיחה את הדם. היא מתארת דפוסי פעולה עברייניים מובהקים, רציפים, לאורך שנים. עולים ממנה בבירור היסוד הנפשי (המחשבה הפלילית) והמאמץ המכוון להסתיר את הפשיעה באמצעות שקיות שחורות ומילות קוד".


בעמוד של תנועת "אין מצב" הפעלה להחלפת שלטונו של נתניהו, הובאו דבריו של הפעיל החברתי ערן עציון, לפיהם: "מר סיגרים וגברת שמפניות. איזה זוג חולני ניהל את המדינה הזו 16 שנה, ועוד חותר לחזור לעמדה הזו.ואם שוב לא תלכו להצביע ביום הבחירות - נתניהו יחזור לבלפור ואז כבר לא יעזור לכם שום פוסט בפייסבוק ושום הפגנה בבלפור !!! ". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ה״תואר״ של ביבי
    ח״ן 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי כבר ״עשה היסטוריה״: התואר שזכה בו: ראש הממשלה המגעיל ביותר שהיה כאן מעולם!
    סגור