משפט

לאן נעלמה הירושה של ג'פרי אפשטיין?

עורך הדין ורואה החשבון של עבריין המין הואשמו בכך שהעלימו סכום עתק בגובה 13 מיליון דולר, על פי החשד השניים פתחו חברות קש אליהן העבירו את עזבונו של אפשטיין
מערכת ice | 
אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
עו"ד דארן אינדיק ורו"ח ריצ'רד קאן, שניים מיועציו הקרובים ביותר של ג'פרי אפשטיין הואשמו בסוף השבוע בהעלמת הון של סכום הקרוב ל- 13 מיליון דולר אותם השאיר המיליארדר ועבריין המין לאחר מותו. העלמת הכספים התבצעה בעזרת קרן כספים שעמדה ברשותם שאותה רשם אפשטיין ב-2013.
 
מתוך כך קרן הנאמנות קיבלה העברה בנקאית של 13 מיליון דולר באפריל 2020, כשנה לאחר התאבדותו של עבריין המין. לפי הדיווחים בארצות הברית חלק מהכסף הזה הועבר חודשים לאחר מכן לשלוש חברות שהוקמו על ידי אינדיק וקאהן תוך זמן קצר במטרה להלבין את הכסף, כך עולה ממסמכי בית המשפט. דניאל ויינר, עורך דין הממונה על העיזבון, אמר ל"ניו יורק טיימס" כי מנהלי העזבון "דוחים מכל וכל את הטענות חסרות הבסיס של עוולות שהושמעו נגדם" ואמרו שהם מעולם לא קיבלו את 13 מיליון הדולר.
 
כזכור רק לאחרונה חזר אפשטיין לכותרות לאחר שנודע כי בכוונת יורשיו למכור את האי הידוע לשמצה בסכום של כ- 55 מיליון דולר. שם על פי החשד חולל אפשטיין את זממו בעשרות קטינות. אחר התפוצצות הפרש זכה האי המדובר בכינוי המפוקפק: "אי הפדופילים". כאמור גם לאחר התאבדותו של העבריין האכזר, הסערות סביבו ממשיכות לצוף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה