משפט

לא תאמינו מדוע המיליונר רצח את אשתו בספארי

רופא שיניים מולטי-מיליונר שהואשם ברצח אשתו בטיול ספארי באפריקה. הסיבה: הוא גבה כמעט 5 מיליון דולר בתשלומי ביטוח חיים כדי להתחיל חיים חדשים עם פילגשו מזה 20 שנה
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
רופא שיניים מולטי-מיליונר מפנסילבניה שבארצות הברית, שהואשם ברצח אשתו בטיול ספארי באפריקה, העיד במשפטו ביום רביעי כי רובה הציד שהביאו עמם בני הזוג שוחרר בטעות בזמן שאשתו ארזה בחיפזון רב את חפציהם.
"לא הרגתי את אשתי. לא יכולתי לרצוח את אשתי. לא הייתי רוצח את אשתי", אמר לורנס "לארי" רודולף למושבעים מדוכן העדים בבית משפט פדרלי בדנוור. התובעים טענו כי רודולף, בן 67, הרג את אשתו מזה 34 שנים, ביאנקה פיניציו רודולף, כדי לגבות כמעט 5 מיליון דולר בתשלומי ביטוח חיים ולהתחיל חיים חדשים עם פילגשו מזה 20 שנה.
 
בהצהרות הפתיחה, התביעה אמרה כי רודולף נשמע פולט "הרגתי את אשתי הנפשית בשבילך!" במהלך ויכוח עם האישה השנייה, לורי מילירון, ב-2020. הוא סיפר לבית המשפט על הנישואים הפתוחים שלו ושל ביאנקה ועל מותה באוקטובר 2016 בזמביה. רופא השיניים טען שהוא היה בחדר השירותים בתא שלהם כששמע את הירייה ויצא ומצא את אשתו מדממת על הרצפה מפציעת ירי בחזה. הוא אמר שאשתו ארזה במהירות כי היא מיהרה להגיע הביתה.
 
הוא צפוי לתקופת מאסר עולם מקסימלית או עונש מוות אם יורשע ברצח במשפט, המתנהל בבית המשפט הפדרלי מכיוון שחברות הביטוח ששילמו לו כמעט 5 מיליון דולר על מותה של אשתו ישבו בקולורדו. חברתו של רודולף, מילירון, עומדת גם היא למשפט, באשמה ששיקרה לחבר המושבעים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה