משפט

חיים אתגר וקשת 12 תחת מתקפה "פרופילים פיקטיביים ומוזרים"

לטענת המגיש של 'חשיפה' בקשת 12, תגובות מפרופילים שאינם נראים אמיתיים הגיעו אליו לקראת שידור התחקיר על איש העסקים שהטריד מינית לכאורה שלוש נשים שכבר הגישו תלונה במשטרה
מערכת ice |  3
חיים אתגר (צילום צילום מסך)
אחרי ציפייה רבה, הערב (ראשון) בקשת 12 ב'חשיפה' עם חיים אתגר, מיד אחרי מהדורת החדשות כל הפרטים בפרשת איש העסקים המוכר שהטריד מינית ייחשפו, כך הבטיח באינסטגרם שלו המגיש חיים אתגר. השמות, הפנים והתחקיר המטלטל על איש העסקים שעוסק כיהלומן ייצאו לאור.
עוד לפני כן, אישה נוספת, שהיא השלישית במספר, הגישה גם היא תלונה במשטרה נגד איש העסקים על כך שספגה ממנו גם כן עבירת מין. אתגר טען: "הרבה שואלים אותי האם השמות והאיש ייחשפו, כמובן, חלק מהמתלוננות מפורסמות מאוד, הוא מכחיש את כל הטענות".
 
אבל עוד לפני השידור, אתגר טוען כי התגובות מפרופילים שהוא טוען 'פיקטיביים' ו'מוזרים' באינסטגרם שלו בצל ההודעה על התחקיר שישודר, ממשיכים להגיע וכי הוא סופג שם יחד עם קשת 12 נאצות חמורות.
 
אתגר הוסיף: "הנה האמת: אחת מהתגובות שיוצאות באינסטוש שלי נגד התחקיר שלנו, מגיעה כמו תגובות אחרות בסגנון מפרופיל פיקטיבי. מעדכן אותי האדם האמיתי ויש רבות כאלה. מה נאמר על זה?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חיים היקר
    דנה 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים עם ישאל מבה אותך בתחקירים,אנחנו יודעים שאתה חוקר לעומק
    סגור
  • 2.
    רמת גן (ל"ת)
    חן 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא מאמין למשפטי רחוב
    אורן 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ודאי לא לאלו של אתגר
    סגור