משפט

אמבר הרד חשפה: "ג'וני דפ אנס אותי עם בקבוק"

עדות נוספת ממשפט הראווה של בני הזוג לשעבר ג'וני דפ ואמבר הרד, חושפת תלונה של האחרונה בנוגע לאלימות מינית קשה שחוותה מבן זוגה לשעבר
מערכת ice |  6
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום פייסבוק/ ג'וני דפ, אינסטגרם/ אמבר הרד)
עורכי הדין של ג'וני דפ תקפו את הצוות המשפטי של אמבר הרד על כך שרצה להעלות את הפרעות הזקפה כביכול של השחקן במהלך משפט ההשמצה שלהם - וכינו את ניסיון המהלך "הטרדה טהורה", על פי מסמכי בית המשפט שזה עתה לא נסגרו.
"גברת. הרד רוצה קרקס, וברור שהוא מתכוון להוריד את המשפט הזה בכמה חורי ארנב מרושעים שלא לצורך, כולל ובמיוחד ביחס להיסטוריה הרפואית של מר דפ", כתבו עורכי הדין של כוכב "שודדי הקאריביים" בבקשה שהוגשה במסגרת חותם 22 במרץ.
"כאילו כדי להוכיח שהיא מתכוונת ללכת בדרך הנמוכה במשפט, גב' הרד כללה בתגובות החקירה שלה שמר דפ 'נוטל תרופות להפרעות זיקפה' והציעה שאולי זה איכשהו יכול להיות מניע להתעללות", הכתבה הקודמת. מדינות הגשה סודיות.
עורכי הדין הרחיקו לכת וכינו את "הטקטיקה" של עורכי הדין של הרד "לא יותר מהטרדה טהורה" במסמך שהגיע לידי הפוסט.
בבקשה בת 965 עמודים שהוגשה כמה ימים לאחר מכן, עורכי הדין של הרד נרתעו, ופירטו מדוע הם מאמינים שחשוב לחבר המושבעים לשמוע על מצבו הרפואי לכאורה של דפ.
"למרות שמר דפ מעדיף לא לחשוף את מצבו של הפרעת זיקפה, מצב כזה בהחלט רלוונטי לאלימות מינית, כולל הכעס של מר דפ והשימוש בבקבוק כדי לאנוס את אמבר הרד", כתבו עורכי הדין של כוכבת "אקווהמן" בהפניה. לטענתה שדפ, 59, תקף אותה מינית באמצעות בקבוק.
"אדון. הפרעות הזקפה של דפ גורמת לסבירות גבוהה יותר שמר דפ יהיה כועס או נסער במפגשים עם אמבר הרד, ושהוא יפנה לבקבוק", נכתב במסמך, שהוגש ב-28 במרץ לבית המשפט פיירפקס, וירג'יניה, גם הוא חתום.
עורכי הדין רצו לכלול את המרשם של דפ לסיאליס, טיפול ED נפוץ, במשפט, על פי התיק. האשמות הללו הוצאו בסופו של דבר מההליך.
הרד, בת 36, התפרצה ביבבות סוערות על הדוכן במאי כשסיפרה על התקיפה לכאורה, ואמרה שדפ איים "לשבור" את פניה עם בקבוק - ואז החדיר אותו לתוכה במהלך קטטה.
"לא ידעתי אם הבקבוק שהיה בתוכי היה שבור", אמרה בעודה מעכבת את הדמעות. "לא יכולתי להרגיש את זה. לא הרגשתי כלום".
הסיוט התפתח לכאורה במרץ 2015 בזמן שהזוג הנשוי דאז שהה באוסטרליה, שם דפ צילם את הפרק החמישי של זיכיון הסרט "שודדי הקאריביים".
מסמכי בית המשפט כוללים גם עדות חתומה בעבר מ-Heard שניתנה במהלך תצהיר, שבה היא טענה שדפ כופה את עצמו עליה בזעם כאשר הוא לא יכול "להתפקד באופן מלא" מינית.
 
"הוא לא הצליח לקבל זקפה אז כעס עליי", העידה. "אני קורא לזה 'סקס כועס' שג'וני לא הצליח לבצע במלואו. הוא היה זורק אותי על המיטה, הוא עשה את זה כמה פעמים, והוא כפה את עצמו עלי בצורה כועסת".
השחקנית היא אמרה שזה יביא לכך שבן זוגה דאז "יאשים אותי באימפוטנציה שלו".
חבר המושבעים העניק לדפ 10.35 מיליון דולר על תביעות שהושמץ על ידי מאמר מאמר שבו הרד העלה האשמות על התעללות במשפחה. היא זכתה ב-2 מיליון דולר על טענותיה שעורך דינו של דפ העיר עליה הערות כוזבות ומזיקות. שני הצדדים מערערים על פסק הדין.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יאללה די לרדת נמוך ועמוק כל כך. מי ישמע (ל"ת)
    דפדפי דפדפי 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נשמע ממש אמין, החלום שלה, מאחל לה שיתגשם (ל"ת)
    אמן 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    עלילת שווא
    צהוב 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המצאה, אני שכבתי עם דפ והוא תפקד 10 הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים
    סגור
  • דפ
    ד 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כחבה
    סגור
  • 1.
    חרטטנית, ממציאה, הכי לא קרה (ל"ת)
    מוש 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • עם ג'וני הגעתי למולטי אורגזמות
    ג'וני מאהב מושלם 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא מאהב נהדר כל כך הרבה טכניקות ומרץ כאיל הוא בשנות ה-20 וואו אני לא מאמינה אני לא עומדת בקצב שלו איך הוא מחזיק מעמד אני מתלפת
    סגור