משפט

אמבר הרד לא מוותרת: הצעד המשפטי שעשתה נגד דפ

אמבר הרד הגישה ערעור על פסק הדין של חבר המושבעים המורה לה לשלם לג'וני דפ פיצויים בסך 10 מיליון דולר בתיק לשון הרע שלו נגדה
מערכת ice | 
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום יוטיוב/ Law&Crime Network)
אמבר הרד הגישה ערעור על פסק הדין של חבר המושבעים המורה לה לשלם לג'וני דפ פיצויים בסך 10 מיליון דולר בתיק לשון הרע שלו נגדה, כך עולה מרישומי בית המשפט. עורכי הדין של הרד הגישו את ההודעה על כוונתה לערער אתמול (חמישי) במחוז פיירפקס, וירג'יניה.
היא מתכננת לערער על פסק הדין, על החלטה בבקשות שלאחר המשפט ו"כל הצווים והפסיקות הנוספות של בית המשפט קמא", נכתב בהגשה. לעורכי דינה יש עד 4 בספטמבר להגיש את בקשת הערעור המפרטת את טענותיהם.
 
חבר מושבעים במחוז פיירפקס מצא שאשתו לשעבר של דפ השמיצה אותו במאמר של "וושינגטון פוסט" משנת 2018 על היותו קורבן להתעללות במשפחה. בעוד שהרד מעולם לא הזכירה את שמו של דפ במאמר, עורכי דינו טענו שהיצירה מתייחסת בבירור להאשמותיה שדפ התעלל בה סביב גירושיהם ב-2016.
 
עורכי הדין שלה טענו בערעור כי "בית המשפט עשה שגיאות שמנעו פסק דין צודק והוגן בהתאם לתיקון הראשון ולכן אנחנו מערערים על פסק הדין". "חבר המושבעים הקשיב לראיות הנרחבות שהוצגו במהלך המשפט של שישה שבועות הגיע לפסק דין ברור ופה אחד לפיו הנאשמת עצמה מכפישה את מר דפ במספר מקרים", אמר עורך דינו של השחקן בהצהרה. "אנחנו נשארים בטוחים בתיק שלנו ושפסק הדין הזה יעמוד על כנו", הוסיף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה