משפט

תביעת ענק נגד נטפליקס ודיסני: זו הסיבה שייאלצו לשלם?

חברות הסטרימינג נתבעו על ידי עשרות ערים בטקסס, וזאת בעקבות אי תשלום של זיכיונות עירוניים המשמשים למימון שירותים עירוניים
מערכת ice |  1
דיסני פלוס, נטפליקס (צילום pexels)
נטפליקס, דיסני+ ושירות הסטרימינג האחות Hulu קיבלו תביעה של 25 ערים בטקסס בגין אי תשלום של מיליוני דולרים בדמי זיכיון עירוניים כבר ב-2007. התביעה מבוססת מחוז דאלאס, טקסס, הוגשה בשם 25 ערים בטקסס, כולל אוסטין, דאלאס, פורט וורת' ויוסטון, לפי Blue Ribbon News.
בתביעה נטען כי ענקיות הסטרימינג לא שילמו דמי זיכיון שנתיים, הנדרשים על פי חוק הרגולציה לשירות הציבור של טקסס (PURA) ומשמשים למימון שירותי עירוני בסיסיים.
"דיסני, הולו ונטפליקס עצרו זה מכבר תשלומים הנדרשים כחוק לערים ברחבי טקסס, ומונעים מהם עמלות שעוזרות לממן שירותי עיר חיוניים", נכתב בתביעה. "תיק זה הוגש בשם הלקוחות העירוניים שלנו כדי להבטיח עמידה עתידית ב-PURA ולהחזיר עמלות משמעותיות המגיעות לכמה משירותי הסטרימינג הגדולים במדינה".
 
הערים מבקשות החזר של דמי זיכיון שנתיים, כמו גם ריבית, מאז שדיסני, הולו ונטפליקס החלו להזרים את הפלטפורמות שלהן בטקסס ב-2007, 2011 ו-2019, בהתאמה.
עבור דיסני, התביעה בטקסס היא לא המאבק היחיד שלה בבית המשפט. כמה שחקנים וחברי צוות לשעבר תובעים את דיסני על מנדט החיסון שלה, שעלה להם בעבודתם. ולפי הבלוג של דיסני Inside the Magic, שופט פדרלי אישר לאחרונה תביעה של 5 מיליון דולר נגד דיסנילנד ריזורט על הצהרות מטעות ושגויות עובדתיות לגבי תוכנית המעבר השנתית שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלוהים ככה זה כשמתרגמים בגוגל תרגום
    פחחח 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית מעבר שנתית - annual pass plan - הכוונה לתוכנית המנויים של הפארקים של דיסני
    סגור