משפט

בעלה של אסתי גינזבורג משיב אש לרני רהב: "תמנון ארסי"

עדי קייזמן הגיש כתב הגנה לתביעה של היחצ"ן נגדו בגובה 11 מיליון שקל בעקבות הסכם הלוואה בין הצדדים: "על התביעה להדחות על הסף, אובססיבי שמנסה לגרום לקריסה נפשית", רהב בתגובה: "הפך לאיש רע, שקרן, מניפולטור, מהזן הגרוע ביותר, רמאי, גנב, כפוי טובה וחי את חייו כאחרון העבריינים"

כפיר אדר |  28
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום אינסטגרם/אסתי גינזבורג)
שבעה חודשים אחרי שיועץ התקשורת ויחסי הציבור רני רהב הגיש תביעה נגד איש העסקים עדי קייזמן, בעלה של הדוגמנית אסתי גינזבורג, על סך של 11 מיליון שקל, היום (ראשון) הגיע בלעדית לידי ice כתב ההגנה של איש העסקים.
כזכור, על פי כתב התביעה, בחודש יוני 2018 נחתם הסכם הלוואה בין עדי קייזמן לבין איש העסקים ברוך איבצ'ר, שפועל בעיקר בפרו. סך ההלוואה היה 2 מיליון יורו, ורהב, לדבריו, תיווך בהסכם ההלוואה "על תקן חברי בלבד וללא מטרה עסקית". על פי ההסכם קייזמן צריך היה להחזיר את ההלוואה בתוך 12 חודשים מיום העמדתה בפועל, וכי ההלוואה תישא ריבית בשיעור של 10 אחוזים לשנה.
 
בכתב התביעה טוען רהב כי קייזמן לא החזיר את ההלוואה עד ל-30 בנובמבר 2019, המועד שסוכם לתשלום, וגם לאחר שרהב פנה אליו באופן אישי "עשרות פעמים" להחזיר את ההתחייבות, קייזמן טען כי "אין באפשרותו להשיב את ההלוואה".
כעת, בכתב ההגנה ציין קייזמן באמצעות עורך דין אליהו אוקון: "הכסף הועבר יום לאחר מכן על ידי קייזמן לחשבון החברה בגרמניה. אגורה אחת לא הכניס את קייזמן לכיסו ופעל כהרגלו ביושר ובשקיפות". בהמשך נכתב: "הרצחת וגם ירשת? רהב מכפיש וזורע הרס ועובד בצורה אובססיבית נגד קייזמן ממניעיו האישיים".
בהמשך צוין: "מתוך 2 מיליון כספי ההלוואה שהועברו לחשבונו של קייזמן, 1.8 עברו למחרת לחברת ו-5 אחוז נותרו בחשבון  לתשלום. התובע לא הביא ולו את מלוא היריעה העובדתית הנחוצה להכרעה נכונה וצודקת ודין התביעה היא סילוק על הסף. התובע הפר ברגל גסה את אחד מעקרונות העל שחולשים על כל הסכם, תום הלב. רהב הטעה את לוקח ההלוואה בכך שלא דיבר איתו על מהול וכדאיות ההלוואה".

קרדיט: יחס"צ עורך הדין אליהו אוקון ו/או לחילופין אליהו אוקון- משרד עורכי דין, בוררות ויישוב סכסוכים.
לסיום הוסבר: "הטענה כי קייזמן נמלט מהארץ כדי להתחמק מחובותיו מצוצה מהאצבע. הנתבע יטען כי רהב היה תמיד בעל שמיעה סלקטיבית ובחירה סלקטיבית של עובדות ומאז שעברו לגור בארה"ב החל לזרוק בוץ בפניהם ולהשמיץ. תמנון בעל זרועות ארסיות". "פעל מתוך בצע כסף מנסה לטהר את שמו".
עורך דינו מבקש לסלק על הסף את התביעה ומבקש את הוצאות הטרחה, לדבריו התובע מנסה לגרום לקייזמן לקרוס נפשית וכלכלית ולהסיט את האש של ההלוואה ממנו ולא בוחל בדבר כדי לעשות כן.
בתגובה לכך רהב כתב: "עיינתי בצער בכתב ההגנה השקרי והמכפיש של מר קייזמן כפי שטענתי בבקשות שונות שהגשתי בבית המשפט אבהיר את הדברים הבאים: לצערי הרב והכבד מי שהיה חברי הקרוב ביותר מזה 20 שנה, אדם שאהבתי וסך הכל רציתי לסייע לו ולרעייתו אסתי גינזבורג לצאת מהקשיים הכלכליים שלהם על מנת שיעלו על דרך המלך".
עוד הוסיף: "הפך לאיש רע, שקרן, מניפולטור, מהזן הגרוע ביותר, רמאי, גנב, כפוי טובה וחי את חייו כאחרון העבריינים בעולם בדמותו של פבלו אסקובר, תחת הססמא "הירשת וגם גנבת".
 
רהב המשיך: "לא יעזור לזוג הזה כלום, משפחתי ואני לא ניבהל משום איום, משום כתב הגנה שניתן לכתוב בו כל שקר בעולם ועלילת דם מרושעת. ושעל פי החוק בישראל לא ניתן לתבוע דיבה, אחרת היינו תובעים לפחות 50 מיליון שקל".
לסיום תקף: "אנו דוחים את דבריהם בשאט נפש ומקווים ובטוחים שיבואו על עונשים גם על פי החוק הישראלי והחוק האמריקאי וגם על פי חוקי היקום. הקם ללכלך על חברו בשקרים ועלילת דם מזעזעת ישלם בדין שמיים".
תגובות לכתבה(28):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    זוג רשע, בהצלחה הל?? דל המדינה?? מאמינים לך?? (ל"ת)
    דנה 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    יש להסגיר את עדי ולמצות הדין עימו
    א 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה שמאחורי מסכת האושר של הקייזמנים מסתתרת אומללות רבה,בדידות וריקבון.נראה שהם צמאים לצומי,רלבנטיות,כבוד וטורחים להפגין את עושרם ואושרם ,משלמים הון עבור כתבות אודותם בתקשורת כמו מפחדים שימחקו ביודעם ששמם יזכר לדראון עולם . מעלליהם מעוררים בחילה ,זעם,ושאט נפש .תחושה מוצקה שהציבור מבין שרבים וטובים נעשקו ונפגעו קשות מהם .כמה רוע,חוסר מוסריות ואי לקחת אחריות,שום חשבון נפש,חרטה,ונסיון מצידם להתנצל לתקן ולפצות את הקורבנות.במקום זאת הם מיתממים ויוצאים במתקפה פרועה ומגוחכת,וחיים ברהבתנות חזירית מוחצנת בחו"ל .עדי מתעלם מצווי בתי משפט ואף דאג להבריח כל הונו לחו" ל ביודעו שיש צווי עיקול.הקייזמנים כבר במשהו נענשים ,נגזרה עליהם גלות.לא לחינם הוא משתמט מלהגיע לכאן שהרי מיד יעצר וישפט ....יש להסגירו גם בעל כורחו לארץ,למצות עימו הדין ולכפות עליו להחזיר את הכספים הרבים שגזל מאנשים תמימים שלכד ברשתו הנכלולית.
    סגור
  • 26.
    עדי ואסתי צמד נוכלים פתטי !
    א 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדי אתה משליך על קורבנותיך את פשעיך,שקריך,רוע לבבך ורקבונך המוסרי .נדמה שהשקר,והרמיה,הפכו לחלק בלתי נפרד מישותך המפוקפקת.אתה חושב שאם תתבע,ותתקיף כך תלבין את מעלליך,אז קיזמן זה בדיוק להפך.אתה רק מוסיף חטא על פשע,אתה מבזה את עצמך ואת צלם האלוקים שבך הרי עשקת וגזלת בדם קר,ללא שמץ של בושה,יסורי מצפון חרטה והשתדלות להשיב את הגזלה נימלטת מהארץ בתכנית נואלת להשתמט מחובותיך.הותרת אנשים שהפלת בפח,כשכל "חטאם" היה שנתנו בך אמון,ובטחו בך ובהטחותיך.מאות אלפי שקלים גזלת מהם תוך שהעברת נכסיך לחו" ל כך שאי אפשר לעקל את רכושך, אתה לא מכבד צווי בתי משפט,ומתעלם מהם .הזוג קייזמן חייםבחזירות רהבתנית בעוד שנפגעהם שבורים ורצוצים, האמת עדי,נראה שאתם די אומללים,עוטים מסכה כוזבת של אושר ועושר,אך מפנים אתם בריקנות ועצבות . שץעולמכם הפנימי מחורר,ועגום.א" י הקיאה אתכם מתוכה אתם בעצם בגלות.יש דין ויש דיין,איך אתם מסוגלים להסתכל בפני ילדכם,ובפני הבורא? אם אתה בטוח בצדקתך,תבוא לארץ ותתגונן בבית המשפט על מלאי התביעות שהוגשו כנגדך.אבל אתה מפחד ולא בכדי ...יש לאלצך להגיע להשפט,ולכפות עליך להשיב את הגזלה .
    סגור
  • 25.
    זוג נוכלים, רשעים. מה שעשו לאבא לא אשכח ??
    אני 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל דאגה רני אהוב?? יענשו ועוד אך יש אלוהים!
    סגור
  • 24.
    עדי למה אתה טוען שאסתיי לא מעורבת בעסקים שלך ?
    ישראלי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי בגלוי היא נראתה איתך בפגישות עסקים במסעדת טורקיז. היא הייתה שם למען הקישוט ? למה רשת גנים ושושנים ממשיכה להשתמש בה ? מי שלא עשה כלום לא מסתתר
    סגור
  • טען עוד
  • 23.
    מצא מין את מינו (ל"ת)
    אורית א 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    זוג הקייזמנים מעוררים בחילה
    רוני 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עדי קייזמן עבריין נמלט, גזל כספם של אנשים תמימים שהאמינו בו. זוג נוכלים נתעבים שהונו ורימו וברחו מן ארץ. לא לעולם חוסן.... דינם בסוף יחרץץץ.....
    סגור
  • 21.
    מר רהב
    יפה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי שאתה מקבל הרבה וחופשי,להלוות כל כך הרבה כסף סחה ,הטוסיק עושה כסף
    סגור
  • 20.
    עדי החצוף והנכלולי ,טול קורה מבין עיינך!
    אחת שיודעת ומזועזעת 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עדי,נראה שהמודעות העצמית שלך שואפת לאפס. לאור הכרות עמוקה עם עוול איום ונורא שחוללת לזוג פנסיונרים תמימים,אוכל להעיד שאתה הוא זה שהתנהגת בצורה מחפירה,נםשעת,מקוממת ,רווית רוע ואכזריות.במתק שפתיים ובצורה פתינית הבטחת להם דירה בברלין ,המבוגר פתח את קרן הפנסיה שלו,ולמרבה התדהמה,פשוט נסתם לחו"ל בהשאירכם אותם בפני שוקת שבורה.גזלת מהם ללא שביב של מצפון ובושה מאות אלפי שקלים שחסכו כל חייהם,הותרת אותם שבורים ,רצוצים וחסרי אונים המזעזע שזה היה על סף בריחתך מהארץ כך שידעת היטב שאתה מוליך אותם שולל.האיש המבוגר,ישר הדרך והרגיש הגיע להתמוטטות נפשית וגופנית קשה ביותר וכל חייהם נהרסו עדי,שפכת את דמם תרתי משמע.לא בכדי נמלטת לחו" ל.אתה מסרב הגיע לבית משפט ,דאגת להעביר כל נכסיך כך שאי אפשר לעקלם.מחריד שמשפ' קייזמן חיה על משמני ארץ בעוד,קורבנותיהם מדממים. חובה להסגיר את עדי לארץ,לשפוט אותו ולאלצו להשיב את הגזלה.
    סגור
  • 19.
    רני רהב חולה כסף (ל"ת)
    דניאל 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    זה מה שנקרא ביצים מרובעות
    גידי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קיבל שני מליון יורו, לא החזיר, ועכשיו מקלל ויש לו טענות
    סגור
  • 17.
    כבוד לאיי מרשל
    השוטר אזולאי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה משורר צח לשון מייצג אותם בישראל!
    סגור
  • 16.
    אכן!
    יורם ברט 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם מגעיל!
    סגור
  • 15.
    כואב ליפול וכולם נועצים סכינים
    דוד 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עדי ואסתי זוג מקסים בן אדם נפל סבלנות הוא יקום וישלם את חובו למה להכפיש
    סגור
  • 14.
    הזוג קייזמן
    מודי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודק אם לא עשיתה ככלום למה אתה פוחד לחזור לארץ
    סגור
  • 13.
    רני רהב מגעילללללחחחח
    לילי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לקקן תחת לכל מי שיש לו כסף.
    סגור
  • 12.
    פעם האמנתי להם
    רמי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כאשר אביה של אסתי גינזבורג תבע אותה ואת עדי התרעמתי איך נוהג אב בביתו ובחתנו?והיום מתברר כי אביה המסכן צדק שנפל בבת נוכלת וחתן עם ארכי נוכל.אגב רני רהב אינו הכוס תה שלי
    סגור
  • 11.
    מאיפה יש לו את החוצפה להגיב בכלל שיחפור את עצמו באדמה
    גבור בוא לארץ 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נוכל דחי כמו מולטי מליונר על חשבון כספים שלקח הגיע הסמן שתהייה הסגרה עם ארה״ב יושבים שמה ככ הרבה נוכליח מארץ כמו הספר החתן של אודטה ועוד הרבה
    סגור
  • 10.
    הגיע הזמן לבקש הסגרתו לישראל
    נ. 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האיש השאיר כאן חובות בעשרות מיליונים עשק את אביה של אשתו וכל מי שתמך בו . כתב ההגנה מצוץ מן האצבע וכולו עטוף בשקרים. על המדינה לדרוש כי האיש יתייצב בישראל או יוסגר אליה ויעמוד למשפט. ברור כי הנוכל ברח ומתחמק מתשלום חובותיו.
    סגור
  • 9.
    באיזה בית משפט אמורה להתברר התביעה להחזרת החוב?
    לוני 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למקום השפיטה על פי החוק המקומי יהייה משקל מכריע בברור התביעה, בחקירת עדים, ובהצגת מסמכים. חובת ההוכחה היא על עדי קייזמן, כלפיו הוגשו תביעות של אנשים נוספים בישראל.
    סגור
  • 8.
    קייזמן - עובדה שברחת מהארץ (ל"ת)
    מימי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 7.
    אני כנראה זוכרת יותר טוב מעדי
    פילה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שהיתה לו תגובה מאוד דומה לטענות של אבא של אסתי, שלא שילם לו על הבית שרכש ממנו. האיש יצא עלוב נפש. העונש של אסתי על ההתנהגות שלה.
    סגור
  • 6.
    .. .......
    עודד 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    נוכל שתיכנן עקיצה במשך שנים צריך לשבת בכלא כמו מיידוף כל ימי חייו עקץ מאות אנשים
    סגור
  • 5.
    .. ....... (ל"ת)
    עודד 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    למרות שאני לא אוהב את רני רהב ?
    שאול 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    קראתי כל מילה ומאמין לרני רהב שהוא צודק והיה חבר נאמן וקיבל סטירה לפנים מאדם שבוא מודה שאהב במשך 20 שנה וזה כאב כפול רני רהב עכשיו אני אוהב אותך מפני שאני עברתי ועובר סיטואציות דומות בהצלחה
    סגור
  • 3.
    למרות שאני לא אוהב את רני רהב ?
    שאול 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קראתי כל מילה ומאמין לרני רהב שהוא צודק והיה חבר נאמן וקיבל סטירה לפנים מאדם שבוא מודה שאהב במשך 20 שנה וזה כאב כפול רני רהב עכשיו אני אוהב אותך מפני שאני עברתי ועובר סיטואציות דומות בהצלחה
    סגור
  • 2.
    מי זו?
    שלום 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זו אסתי גינזבורג?
    סגור
  • 1.
    קייזמן תירגע לפעמים הולכים ברחוב בוורלי ופתאום נופלים (ל"ת)
    בחשייאן 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור