משפט

מסתבך: דונלד טראמפ 'הוריד באסלה' מסמכים מסווגים

זמן קצר לאחר פרסום התמונות ב-CNN וב-Axios, שבהן נראה נשיא ארה"ב לשעבר נפטר ממסמכים באסלה, ה-FBI פשט על אחוזתו ממניעים לא ברורים. תומכי טראמפ זועמים

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)

בתמונות החדשות שמתפרסמות בספרה של כתבת הניו יורק טיימס מגי הברמן, נראה נשיא ארה"ב לשעבר כשהוא מדיח מסמכים ישירות לאסלה. על פי הדיווח של הכתבת, תוכן המסמכים לא ברור אבל נראה שמדובר בכתב ידו של טראמפ. זמן קצר לאחר פרסום התמונות פשט ה-FBI על אחוזתו של הנשיא לשעבר, ועורר זעם רב בקרב תומכיו.
 


בעבר דיווחה הברמן שהנשיא לשעבר, שעדיין לא הכריז אם ירוץ לנשיאות ב-2024, נהג להתעלם מהליכי שימור רשומות רגילות עוד בבית הלבן. על פי דיווחיה הקודמים, טראמפ נהג להדיח מסמכים, טיוטות ותזכירים באסלה לאחר שקרא אותם. לדבריה, המסמכים האבודים התגלו בעקבות פתיחת סתימות בשירותים של המעון הנשיאותי. דוברו של טראמפ טוען כי הדיווח מפוברק, והנשיא לשעבר מכחיש את ההאשמות נגדו.
 

פשיטת ה-FBI על אחוזתו של נשיא ארה"ב לשעבר במאר א-לאגו התבצעה זמן קצר לאחר פרסום התמונות, אבל בשלב זה לא ברור המניע לפשיטה. טראמפ טוען שהחיפוש היה נרחב ושהסוכנים פרצו לכספת האישית שלו. רשת CNN פרסמה שהפשיטה קשורה לפרשת המסמכים המסווגים שטראמפ לכאורה לקח למעונו הפרטי לאחר תום כהונתו בבית הלבן, אבל לפי שעה לא יצאה תגובה רשמית מטעם ה-FBI.  
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה