תקשורת ומדיה

ירוץ לנשיאות? טראמפ קיבל החלטה ויספק הודעה רשמית דרמטית

טראמפ רמז על הודעה רשמית שתגיע "בקרוב מאוד" לגבי ריצתו המחודשת לנשיאות ארה"ב במערכת הבחירות של 2024
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום ויקיפדיה)
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ממשיך להצהיר באופן עקבי ותקיף שהוא מתכונן לרוץ לנשיאות ורמז על  הודעה רשמית שתגיע בקרוב. טראמפ, נשאל על ידי פוקס ניוז דיגיטל בוועידת הפעולה הפוליטית השמרנית (CPAC) בטקסס מתי הרפובליקנים יכולים לצפות להודעה רשמית. "זו בהחלט לא תקופה מאוד ארוכה, הזמן מגיע", אמר הנשיא לשעבר. "אני חושב שאנשים ישמחו מאוד, המדינה שלנו מעולם לא הייתה במצב כזה, איבדנו הכל".
 
לטענת טראמפ, אמריקה מתמודדת עם משברי מדיניות פנים וחוץ כאחד. במיוחד, הוא טען ש"היוקרה" של המדינה נפגעה כתוצאה מהנסיגה השגויה של הנשיא ביידן מאפגניסטן. "המדינה שלנו מעולם לא הייתה בנקודה גרועה יותר", אמר טראמפ. "הם נתנו ציוד בשווי 85 מיליארד דולר, חיילים מתים, עדיין יש לך אמריקאים שם כנראה כבני ערובה, בסופו של דבר יהיו בני ערובה, מעולם לא היה זמן כזה".  "אנחנו נפרסם הודעה בעתיד הלא רחוק", הוסיף טראמפ.
 
ההערות נאמרו זמן קצר לאחר שסקרים שנחשפו מציגים את טראמפ כפייבוריט המוחלט למועמדות הרפובליקה הממשלתית לשנת 2024 בקרב הבסיס השמרני. טראמפ כבש כמעט 70% מהקלפיות בוועידה, כאשר מושל פלורידה רון דסנטיס הגיע בשניה רחוקה עם 23.7%. מאז שעזב את הבית הלבן בינואר 2021, טראמפ שמר על נוכחות פעילה בתוך המפלגה הרפובליקנית. הנשיא לשעבר אישר רשימה נרחבת של מועמדים המתמודדים על כל דבר, החל מהמשרד המקומי והמדינה ועד לסנאט של ארצות הברית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה