משפט

רשת 13 והכל כלול נתבעות: "הציגו אותי כרופאה רשלנית"

ד"ר הילה קליין, מנתחת כירורגיית פה ולסת הגישה בשבוע שעבר תביעת תביעת לשון הרע בסכום של מיליון שקל נגד 'רשת 13' והתכנית 'הכל כלול' לאחר שלטענתה הציגו אותה כמנתחת רשלנית  לאחר שמטופלת נפטרה במרפאתה כשלקתה בדום לב במהלך הרדמה חלקית.

אבי פוגל | 
רשת 13 (צילום יחצ)
בכתב התביעה נטען כי בחודש אוגוסט לפני כשנתיים במהלך טיפול במרפאתה של ד"ר קליין, לקתה מטופלת שהייתה תחת הרדמה חלקית בדום לב. היא פונתה לבית חולים שם אושפזה למשך אחד עשר יום ואז נפטרה.
בסוף חודש ינואר במסגרת סיקור האייטם בתכנית 'הכל כלול' המשודרת בערוץ 13 עלה הבעל של המטופלת לראיון בתכנית ושם טען לכשלים רבים בטיפול בה: "יש שם הרבה כשלים, יש הרבה כשלים בדו"ח של 29 עמודים שקראתי, שכל בן אידיוט שקורא את זה יכול להבין שיש פה כשלים, לא צריך להיות פרופסור"... בהמשך ציין הבעל "תשמעי אני בטוח שהייתה רשלנות, היו צריכים לעשות הרדמה מלאה הבאתי אישה לעשות משהו טוב ובסוף לקחתי אותה בארון"
 
בהמשך ציינה מגישת 'הכל כלול', אביגיל לושי ביטנר "ממה שאנחנו מבינים מהבדיקה של משרד הבריאות בנושא הזה, הם טוענים שהרופאה השתמשה בפד גזה, שיכול להיות שחסם את דרכי הנשימה".
בכתב התביעה מבקשת ד"ר קליין לפרסם תיקון או הכחשה, להסיר את התכנית מרשת האינטרנט וכאמור, פיצוי כספי בסך מיליון שקל. בכתב התביעה טוען פרקליטתה של ד"ר קליין  "לתובעת לא היה חלק או אשמה באירוע כלשהו, אשר הביא לאירוע הטרגי היא לא התרשלה; לא טעתה; ולא נהגה באופן שהוביל לאירוע הטרגי".
בנוסף נטען כי מבדיקות שנערכו על-ידי הגורמים המוסמכים לכך במשרד הבריאות, לא נמצא רשלנות בטיפול, אותו העניקה התובעת לא נמצאה פגם בבדיקות למנוחה, ואף לא טעות, אשר הובילה לאירוע הטראגי. אדרבא, אף לאחר האירוע הטרגי, לא מצאו הגורמים המקצועיים המוסמכים לשנות, ולו במעט, את ההמלצות לטיפולים דומים, לעתיד לבוא, וזאת הדגשת העובדה המצערת, שלפיה האירוע הטרגי עלול להתרחש למטופלים, וזאת לאו דווקא כתוצאה מרשלנותו של רופא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה