תיירות

חופשה באילת ב-30 אלף שקל? מגישת הכל כלול בהלם

סיון כהן סבן יצאה נגד המחירים המופקעים של הרשתות הגדולות לקראת פסח בבתי המלון: "התייר הישראלי כבר לא פראייר, תראו להם שאתם לא מוכנים לשלם את המחירים האלה, פעם אחת תוותרו, תראו איך המחירים יורדים אין לזה הצדקה"
מערכת ice | 
ישרוטל (צילום הדס פארוש פלאש 90)
תחת הפוסט "30 אלף שקל עבור חופשה בפסח באילת? הרשתות הגדולות מפקיעות מחירים? לא נוסעים!", סיון כהן סבן מגישת 'הכל כלול' ברשת 13  סיפרה על המחירים המופקעים שנדרשות משפחות לשלם עבור חופשות בחג פסח.
כהן סבן טענה: "30 אלף שקל לחופשה משפחתית בפסח? תגידו אתם השתגעתם? באילת? זה המחיר? מה קורה לכם? אתם אל תשכחו שאתם לקחתם הלוואות מהמדינה ומענקים, שדיברתם על משבר הקורונה ועכשיו אתם סוחטים שוב עד כמה שאפשר את התייר הישראלי?".
 
"אתם יודעים מה? התייר הישראלי כבר לא פראייר, תראו להם שאתם לא מוכנים לשלם את המחירים האלה, פעם אחת תוותרו, תראו איך המחירים יורדים אין לזה הצדקה. אני מאוד מצטערת להגיד את זה, אבל אם הם לא יורידו, תסעו לחו"ל".
יש לציין כי החברות החלו לפרסם את מבצעיהן באתרי ההזמנות השונים ולא כולן גובות מחירים שכאלו, אבל המלונות בהם האירוח הוא על בסיס הכל כלול יש בדרך כלל ממילא פער גדול במחירים לעומת חצי פנסיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה