משפט

כוכב האח הגדול בקמפיין תמיכה בראש העיר הנחשד בשוחד

בעקבות מעצרו של ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, דייר האח הגדול לשעבר, גילי מייליף החל בקמפיין לתליית שלטים במרפסות הבתים ברחבי העיר: "אני חושב שכל זמן שהוא לא מואשם מקומו להיות ראש עירייה"
מערכת ice |  1
רמי גרינברג (צילום פלאש 90/ רועי עלימה)
בעקבות מעצרו של ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, תושבים בעיר יצאו בקמפיינים שונים המביעים תמיכה בו. בין האנשים שהביעו את התמיכה ניתן למצוא גם את גילי מיילי, דייר האח הגדול לשעבר, שהחל בקמפיין לתליית שלטים במרפסות הבתים ברחבי העיר, כך פורסם היום (שני) ב"מיינט פתח תקווה".
כבר ביום שישי שנודע על מעצרו של גרינברג, נתלה שלט חוצות גדול על גשר הולכי הרגל ברחוב ז'בוטינסקי שבפתח תקווה ובו נכתב: "רמי, איתנים לצידך - איתך לאורך כל הדרך". בנוסף לכך, מספר תושבים יצאו להביע את תמיכתם מול בית המעצר בו גרינברג שוהה. 
 
גילי מיילי, שהצטרף כאמור למחאה, סיפר: "תליתי אצלי שלט, כי אני אישית אוהב את רמי כראש עירייה ואת מה שהוא עושה בעיר. אני חושב שכל זמן שהוא לא מואשם מקומו להיות ראש עירייה". לגבי מידת ההיענות אמר: "יש כרגע היענות רבה. אנשים מתקשרים לברר עלויות ואיך מזמינים".
 
מדוברות העירייה נמסר: "העירייה לא יזמה את הקמפיין, אינה מממנת אותו ואין לה כל חלק בכך. אנו פועלים על פי חוק ומאמינים כי הצדק יעשה ויראה בקרוב". בנוסף, בקבוצות ווטסאפ הופצה עצומה הקוראת לתושבים להתפקד לתמיכה בראש העירייה: "זה הזמן שלנו להראות את כל התמיכה האמיתית שלנו בראש העיר רמי גרינברג ששם את עצמו קודם כל בשבילנו 24/7. אותו האחד שמכיר כל פינה בעיר פתח תקוה והופך עולמות למען התושבים - ועושה הכל על מנת לשפר את פני העיר בצורה הטובה ביותר בכל תחומי החיים". אגב, כבר 1,500 אנשים חתמו על העצומה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה נהיה מהמדינה? תמיכה ציבורית בתפקוד כנציגי ציבור של
    גל 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברייני צווארון לבן? לאן הגענו? לא מבינים שהתחמנות והגניבה זה על חשבונכם?
    סגור