משפט

בני ברק בכוננות: הפדופיל המפורסם משתחרר ללא תנאים מגבילים

לאחר עשור בכלא משתחרר פדופיל מסוכן שכבר הפר את תנאי מעצרו בעבר. בעבר הואשם בקיום יחסי מין בתשלום עם ילדים, מעשי סדום ומעשים מגונים
מערכת ice |  1
בני ברק (צילום ויקיפדיה)
אחרי 10 שנים מאחורי סורג ובריח, משתחרר הפדופיל המורשע שלום גאנצפריעהד-פריד, בן 49. פריד הורשע בשנת 2012 בשורה של עבירות מין בקטינים לרבות מעשי סדום, מעשים מגונים וניצולם לזנות.
למעשה פריד כבר ריצה מאסר על אותן עבירות לפני המאסר הנוכחי, והפר את תנאי השחרור שלו. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב בשנת 2010, שוחרר פריד ממאסר של תשע שנים בגין עבירות מין בקטינים. למרות זאת, הוא הפר את הצו, נפגש עם נערים מתחת לגיל 15 בעירו, קיים עמם מפגשים הכוללים יחסי מין ושילם להם כסף עבור המעשים.
 
רק לפני שלושה ימים פרסמה אדוה דדון בחדשות 12 על שחרורו ממעצר של חשוד בפדופיליה מישוב קטן בצפון. על פי העדויות, החשוד פגע מינית במהלך השנים האחרונות בארבע ילדות, שבאו לשחק עם ילדיו בביתו. החקירה נפתחה בעקבות תלונה למשטרה של אמא לילדה בת 9. בתה נהגה להתארח בבית השכנים ולשחק עם בנם, עד שיום אחד סירבה ללכת לשם יותר. השכן, שהיה כמו בן משפחה עבורם, החל לשלוח הודעות לאמה של הילדה, שתשכנע את בתה לבוא לשחק עם בנו כי הילד מעוניין לבלות אתה.
כעבור מספר ימים פנה אל האם שכן אחר מהיישוב, וסיפר לה שמשהו לא כשורה עם התנהגות האב. האם דובבה את בתה, ונחרדה לשמוע כי השכן פגע בה מינית ונהג להתקלח עימה כששניהם עירומים.
בחקירת המשטרה מתגלים מקרים נוספים לכאורה בהם פגע החשוד בילדות. בין היתר נהג להזמין את החברות של בנו אליו לחדר השינה, ושם ביצע בהן מעשים מגונים. למרות החשדות החמורים, טרם הוגש כתב אישום והחשוד שוחרר למעצר בית והורחק מהיישוב ל-60 יום בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכירה אותו סכנה חמורה לילדי בני ברק
    רחלי כהן 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישלחו את השופט לכלא על זה שהוא שוחרר ללא תנאים מוקדמים
    סגור