משפט

משה איבגי שוב נחקר במשטרה - ועכשיו בכובע הקורבן

השחקן משה איבגי שהורשע במעשים מגונים והטרדות מיניות בארבע נשים, התלונן במשטרת זיכרון יעקב כי תושבת הצפון סוחטת אותו. היא טוענת כי אנס אותה לפני 40 שנה, ודרשה ממנו כסף ולטענתו אינו מכיר אותה כלל
מערכת ice | 
משה איבגי בתחקיר המקור (צילום צילום מסך רשת 13)
משטרת זיכרון יעקב קיבלה תלונה בימים האחרונים על סחיטה באיומים. המתלונן? משה איבגי. שמעון איפרגן מאתר מאקו מדווח היום (שלישי) כי משטרת זיכרון יעקב חוקרת תושבת הצפון בחשד כי סחטה באיומים את איבגי על כך שאנס אותה לפני 40 שנה ובאם לא ישלם לה, היא תפרסם את המקרה ברבים ותסב לו נזק רב.
השחקן, אשר לא הגיב להודעותיה של האישה בפייסבוק, טוען כי אינו מכיר אותה ולא יודע מדוע היא פנתה דווקא אליו. בעצת עורכת דינו, חן מאירי, הוא פנה למשטרת זיכרון יעקב על מנת שתחקור את האירוע.
 
בעדותו של איבגי במשטרה הוא מסר על האישה כי "היא טענה שאנסתי אותה לפני 40 שנה והיא דורשת פיצוי כספי אחרת תפנה לעיתונאים וכלי תקשורת ותגרום לי נזק". עו"ד של איבגי סירבה להגיב ולהוסיף פרטים על האירוע.
כזכור, איבגי שוחרר מבית הכלא בחודש מרץ האחרון לאחר שריצה שישה חודשים מתוך 11 החודשים שנגזרו עליו בגין עבירות של מעשים מגונים והטרדות מיניות בארבע נשים שונות. הוא חויב אף לפצות כל אחת מהן בסכום של 30 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה