משפט

התנועה לאיכות השלטון בפנייה ליועמ"ש נגד שלמה פילבר

התנועה לאיכות השלטון בפנייה ליועמ"ש: "תבדוק עם עד המדינה במשפט נתניהו שלמה פילבר האם הפר את ההסכם עליו חתם"
דוד זולדן | 
שלמה פילבר (צילום אבי אוחיון; לע"מ)
על פי פרסומיו של הכתב הפוליטי של חדשות 13, ספי עובדיה, מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שכרה את שירותיה של חברת הסקרים שבבעלותו של  עד המדינה שלמה פילבר, אשר מעיד במסגרת המשפט המתנהל נגד בנימין נתניהו.
גם על פי פרסום של העיתונאית העצמאית אורלי בר לב, התחייב פילבר במסגרת הסכם עד המדינה לדווח בזמן אמת על כל קשר שנוצר עם כל מי שקשור לפרשות ולעבירות הנוספות, בין אם נערכו ביוזמת אחרים ובין בכל אופן אחר, בין אם ניתן אישור מוקדם מגורמי החקירה ובין שלא.
 
בעקבות הפרסומים הללו, התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועמ"ש בדרישה לחקור האם שלמה פילבר הפר את הסכם עד המדינה. לפי הודעה שפרסמה התנועה: "פרסומים אלה מעלים חשש כבד כי התשלומים בוצעו בניגוד להסכם עד המדינה עליו חתום מר פילבר, ובאופן אשר מצריך חקירה אשר תבחן האם מר פילבר הפר את הסכם המדינה עליו חתם, והאם נדרש ביטול הסכם עד המדינה והגשת כתב אישום כנגדו".
עו"ד רותם בבלי דביר, מנהלת מחלקת ליטיגציה מנהלית בתנועה לאיכות השלטון: "הדיווחים על ההסכם בין הליכוד לחברה בבעלותו של פילבר מעלים חששות כבדים לניסיונות להטות את עדותו של עד המדינה. אנו מבקשים מהיועמ"ש לבדוק את הטענות ולשמור על תקינות ההליך המשפטי של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה