משפט

"רק בשר" פנו לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים

את הבקשה הגישו בעלי המסעדה בעקבות חוב המוערך בכ-10 מיליון דולר. בהנהלה מבהירים כי המסעדה לא עומדת בפני סגירה
מערכת ice |  2
הוצאה לפועל (צילום ice)
רשת המסעדות "רק בשר" פנתה היום לבית המשפט המחוזי בחיפה על מנת להוציא נאמן שיוציא לה צו הקפאת הליכים. הפנייה הגיעה בעקבות הקשיים הכלכליים והחובות בסך כ-10 מיליון שקלים אליהם המסעדה נקלעה. ברשת המסעדות מועסקים כיום כ-80 עובדים בסניפים שלה ברמת החייל, חיפה וראשון לציון. חרף הבקשה המסעדות פועלות כיום כסדרן ובעלי הרשת מעוניינים להמשיך להפעילה ולא למכור אותה.
במסגרת הבקשה שהגישה הרשת באמצעות עוה"ד מישל חזן, אלינוי דראי ושרון רוזנגרט ממשרד בסרגליק-חזן, נטען כי "בקשה זו למתן צו פתיחת הליכים מוגשת לנוכח סחרור כלכלי אליו נקלעו החברות, אשר אירע בעיקרו עקב משבר הקורונה שפקד את מדינת ישראל. ממחזור הכנסות של 26.5 מיליון שקל בשנת 2019 ירד מחזור ההכנסות בשנת 2020 ל-15.5 מיליון שקל, ובנוסף לכך סניף שנפתח ברחובות בעלות של מיליוני שקלים נסגר אחרי שלושה שבועות מייד עם פרוץ הקורונה".
 
מנוסח הבקשה עפי שפורסם עולה כי בעלי המניות של המסעדה ניסו לעצור את הדרדרות המצב שנוצר תוך הזרמת הון עצמי בסך של כ-2.5 מיליון שקלים על ידיהם ועל ידי קרובי משפחה. "יצוין כי לבעלי המניות אין נכסים כלשהם מהם ניתן להיפרע וכל הכספים שהיו להם בקופת גמל או בפנסיה נפדו למען התנהלות שוטפת של הרשת, בכלל זה תשלומי חובות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה להם חטא היוהרה (ל"ת)
    אבי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש לא. (ל"ת)
    שני 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור