משפט

הלם ב"אובר": הנהג היהודי נחטף ונרצח על ידי נוסע

כשבוע אחרי שדווח על היעדרותו, גרי לווין, נהג הסעות יהודי בן 74 שעובד בשירות הנסיעות הפופולרי "אובר", נרצח לאחר שנחטף במהלך עבודתו בנסיעה שלקח בפלורידה. הרוצח, מת'יו פלורס, אסיר משוחרר בן 35 שריצה בעבר מאסר בגין עבירות רכוש ואלימות - נעצר
מערכת ice | 
אובר (צילום ויקיפדיה)
גרי לווין, נהג הסעות יהודי בן 74 שעובד בשירות הנסיעות הפופולרי "אובר", נרצח לאחר שנחטף במהלך עבודתו בנסיעה שלקח בפלורידה. על פי הערכות במשטרה המקומית, גרי נחטף במהלך הנסיעה על ידי נוסע אלים שאסף במסגרת עבודתו, שבסופו של דבר רצח אותו באכזריות.
כבר בלילה שבו הוא נעדר, ביום שני שעבר, משפחתו דיווחה על כך למשטרה. הלילה (בין שבת לראשון) גופתו של גרי נמצאה, אחרי שהמשטרה המקומית מצאה את שרידי גופתו  במחוז אוקיצ'ובי, המקום האחרון שבו הוא גם נראה לאחרונה.
בתו לינדזי שוחחה עם כלי התקשורת, והציבה סימני שאלה רבים בנוגע להיעלמותו: "לא ייתכן שהוא יאסוף מישהו במיאמי וייסע איתו עד אוקיצ'ובי בלי לעדכן את בת זוגו. היו להם תוכניות לארוחת ערב באותו יום, אבל הוא לעולם לא חזר הביתה".
על פי דיווחים בארה"ב,  הרוצח של לוין הוא מת'יו פלורס, אסיר משוחרר בן 35 שריצה בעבר מאסר בגין עבירות רכוש ואלימות. השריף המקומי דיווח כי הוא נעצר על ידי המשטרה בתום מרדף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה