משפט

בגלל ציוץ: מנהיג תנועת המחאה זומן לחקירה במשטרה

רועי נוימן זומן לחקירה בעקבות ציוץ על התקרית בשבוע שעבר בו תועד פרש משטרתי מצליף במפגינה; נוימן כתב בציוץ כי "אחרי שייצא מהכלא, נרדוף אותו שנים ארוכות"
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
רועי נוימן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה, זומן לחקירה במשטרה, כך הודיעו היום (שני) מארגני המחאה. החקירה באה בעקבות ציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו.
 
בציוץ בו שיתף סרטון של התקרית משבוע שעבר בו נראה פרש משטרתי מצליף במפגינה בכביש איילון, כתב: "אנחנו נדאג לא רק שהשוטר הזה יעמוד לדין, אלא שיישב שנים ארוכות מאוד בכלא. אחרי שייצא מהכלא, נרדוף אותו שנים ארוכות. תזכרו את זה מה שקרה היום לא ייסלח, לא יישכח. ארורים מי שינסו לפגוע במחאה הדמוקרטית שלנו, ארורים, עכשיו ולכל חייהם". הפרש הגיש תלונה נגד נוימן בגין איומים ובעקבות זאת הוא זומן לחקירה.
 
נוימן צפוי להתייצב בשעה 14:00 בתחנת מחוז תל אביב, מלווה בעורכת הדין גבי לסקי. עורכת הדין לסקי מסרה: "במקום להיאבק בטרור, ולטפל באלימות ובהסתה המופנות מדי יום נגד מפגינים, במשטרה נטפלים למי שמנהלים מאבק דמוקרטי לא אלים".
היא הוסיפה: "זו חקירה פוליטית שנועדה לסתום פיות ולהלך אימים על מי שמשמיע ביקורת נגד השלטון ומתנגד לדיקטטורה. אלה פרקטיקות הלקוחות מדיקטטורות על מלא וכך תיראה המדינה אם ההפיכה המשטרית תעבור".
בעקבות הזימון, הכריזו מנהיגי המחאה על הפגנה ספונטנית מול תחנת המשטרה ברחוב סלאמה בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה