משפט

חיזוק לטענות HOT: "אישור FREETV יחסל את העיתונות"

עו"ד שחר בן מאיר ביקש להגיש נייר עמדה כ"ידיד בית משפט" מבג"ץ: "יש לקבל את בקשתי להצטרף על מנת להשמיע את צד "העיתונות החופשית" שלטענתו לא נשמע מספיק בהליך זה"
מערכת ice |  1
פרי טיוי (צילום freepik)
במסגרת העתירה שהגישה חברת HOT נגד אישור המיזם FREETV, עו"ד שחר בן-מאיר הגיש בקשה לבית המשפט העליון להגיש נייר עמדה כ"ידיד בית משפט". "אם הרשות השנייה סבורה שאין בעיה ביצירת מונופול בתחום העיתונות המשודרת, אז כדאי לקרוא למיזם בשם "פראבדה", טוען עו"ד בן-מאיר.
לדבריו, הרשות השנייה שגתה שאישרה את המיזם "הסכנה כיום לחופש העיתונות, לא רק בישראל, אינה מהשלטון באופן ישיר, אלא מ:ברוני התקשורת" אשר שולטים בשיח לטובת האינטרס העסקי שלהם". לפי עו"ד בן-מאיר, יש לקבל את בקשתו להצטרף על מנת להשמיע את צד "העיתונות החופשית" שלטענתו לא נשמע מספיק בהליך זה. 
 
כזכור, HOT עתרה נגד הרשות השנייה שאישרה את המיזם, וכן נגד המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, משרד התקשורת, שידורי קשת וחברת RGE, HOT טוענת כי המיזם יתן לקשת כוח מונופוליסטי כלכלי ותקשורתי בשוק הדעות.
במכתב הוא עוד מציין: "המבקש סבור, לסיום, כי ראוי כי השאלות העומדות לפתחו של בית המשפט, ידונו לא רק מטעמם של צדדים עסקיים, או מטעמם של מאסדרים אשר לגישת המבקש, לא עשו את עבודתם כראוי, אלא גם מצד הציבור בכללותו אשר הסכנה העיקרית במיזם היא פגיעה בחופש העיתונות ומכאן בציבור".
תגיות FREETV | HOT | RGE | מיזם | עיתונות | קשת
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתמקדו בתוכן.
    להוט 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברתי לנקסט עיסקה מאוד מאוד גרועה, בצעתי. עם פרי טיוי ואינטרנט הייתי משלם מעט ממש מעט יותר ומקבל הרבה יותר. אין אצלכם כלום. ולא שאני צופה צופה, 14 סרטים, וספורט. לנקסט אין כלום להציע.
    סגור