טלוויזיה

המבצע המטורף של FreeTV: מחיר המנוי נחשף לראשונה

ב-FreeTV מציעים חבילת תכנים שכוללת 51 ערוצים שמתאימים לקהל הישראלי. המחיר הוא 29.9 שקל לחודש לכל החיים, בלי שינוי. כל ההסברים בפנים
מערכת ice |  4
פרי טיוי (צילום freepik)
רשמית, FreeTV חשפה היום (שני) את המחיר לחבילה שלה, עבור סכום של 29.90 שקלים לחודש לכל החיים. השירות זמין עכשיו להורדה בכל הטלוויזיות החכמות, הסטרימרים המובילים, מכשירי הסלולר והטאבלטים עם חודש התנסות בחינם.
ב-FreeTV מציעים חבילת תכנים אטרקטיבית ועשירה שכוללת 51 ערוצים שמתאימים לקהל הישראלי – הכוללים את כל הערוצים הישראלים המובילים 11 ,12, 13, 14 עם אפשרות חזרה אחורה של 14 יום. ערוצי הספורט עם הליגות המובילות ללא תוספת תשלום, חבילה עשירה של ערוצי ילדים, ערוצי בידור וספריית VOD ענקית המכילה סרטים וסדרות ישראליים ובינלאומי ים.
 
כמה זה יעלה? ב FreeTV המחיר קבוע לכל החיים ולא משתנה לעולם בלי הפתעות בחשבונית, בלי חבילות נוספות בתשלום. גם אם ממש תנסו לא תצליחו לשלם יותר. כל לקוח מקבל חודש התנסות ראשון בחינם. מחיר השקה מיוחד 25% הנחה למצטרפים הראשונים. 29.9 שקל במקום 39.9 שקל לחודש , במסלול זה אפשר לצפות בשני מסכים בו זמנית ב-39.9 שקל במקום 54.9 שקל לחודש , במסלול זה אפשר לצפות ב 5- מסכים בו זמנית
החברה מסרה: "החסכון בתשלום לספק הטלוויזיה, מעניק את החופש להרחיב ולהעשיר את ספריית התוכן הנצרכת ולהוסיף במקביל גם את שירותי הסטרימינג של ענקיות התוכן הבינלאומיות כגון: נטפליקס, אמזון ודיסני, בתשלום נפרד ועצמאי; כך ניתן לצרוך את כל התוכן שמעניין ורלוונטי ועדיין לחסוך בתשלום על שירותי הטלוויזיה. למה אנחנו? לא סתם בחרנו בשם Free, השימוש בשם נועד לבטא את החופש שאנחנו מתכוונים לספק ללקוחות שלנו. החופש "להשתחרר" מהכבלים והממירים, חופש מהתלות בטכנאים, החופש להתחבר מתי ומאיפה שרוצים ולא פחות חשוב - החופש לבטל את המינוי אם תרצו".
עוד נמסר: "אנחנו מאמינים שהחופש לבחור צריך להיות בידי הלקוחות שלנו. אנחנו מתכוונים להעניק לצופים שלנו את חווית הצפייה המתקדמת ביותר בישראל עם כל התוכן שהם צריכים והכל במחיר וואו! חווית הצפייה המתקדמת ביותר בישראל FreeTV הוא מוצר סטרימינג מתקדם המשלב ערוצים חיים ו Demand On בחוויית משתמש עדכנית, נוחה לשימוש ומותאמת לסטנדרט הבינלאומי שהוגדר על ידי ענקיות הסטרימינג נטפליקס, אמזון פריים, דיסני.
ניתן להוריד ולהירשם בכל המכשירים שכבר יש לכם בבית – טלוויזיות חכמות LG Samsung, Hisense, ,Xiaomi ,Nvidia Shield ,GOtv סטרימרים, Android TV ,SONY ,TCL ,Philips ,Xiaomi ,Toshiba ,iOS ,Android וטאבלטים חכמים טלפונים Android TV/ Google TV ,MECOOL.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין ערוצי ספורט
    יוסי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספורט 1 עד ספורט 4
    סגור
  • 3.
    להוסיף שמונה ערוצי MTV: MTV 80s, MTV 90s, MTV 00, MTV G
    גיא 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בלי חבילת ערוצי המוזיקה לועזיות ונוסטלגיות שהם חבילת שמונה ערוצי MTV: MTV 00, MTV90s, MTV80s, MTV HD, MTV MUSIC, MTV CLUB, MTV HITS, MTVסדרות, ערוצי דיסקברי: דיסקברי הרגיל, דיסקברי סיינס, אנימל פלנט, ערוץ היסטוריה, שני ערוצי נשיונל ג'אוגרפיק ונשיונל ג'יאוגרפיק wild, ערוצי לייף סטייל: הנופש, הטיולים, הבריאות, האוכל, החיים הטובים, בית+, עיצוב, אופנה, ערוץ E, ושני ערוצי FOODY: FOODY ערוץ ישראלי שמטה (משרד) ראשי ברמת החייל שמופיע בו משה שגב, FOOD NETWORK, כל ערוצי ויוה: וינטג', פרימיום, ויוה פלוס, ואמוס, שלושה ערוצי דרמות הטורקיות, ערוץ CBS REALITY שבו מופיעה השופטת ג'ודי, 3 ערוצי הים התיכוני, ? ערוצי הסרטים ו-1 מתוך שישה ערוצי סרטים יהיה ערוץ ישראלי, ערוצי הספורט של eurosport וערוצי ספורט של one פרי טי וי לא יהיה שווה כלום
    סגור
  • 2.
    גם הכתב שותף לבלוף והרמאות....
    יוני 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחיל במחיר של 29.90 שגם אם תרצו לא תצליכו לשלם יותר, דרך 39.90 ואז 54.90.... בקיצור, בלוף אחד ענק. עכשיו תהיה עליית מחירים של הספקיות האחרות שהורידו מחירים מפניקה. הכל באשמת freetv וזו הסיבה הכי טובה לנטוש. בגלל שחיתות שלטונית לא מאפשרים לנו שידורי עידן+ ברשת. עידן באינטרנט יכול היה להיות דומה ל free שהם מדברים עליו: ישראלים חינם ונטפליקס למשל.
    סגור
  • 1.
    בגילל השטות הזות isratv לא בחנות יותר
    אשר 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיצתער היה הפליקיצה נהדרת בחינם וארסתם אותה ביגלל הפריי טיבי לא שווה
    סגור