משפט

רכבת ישראל מחלקת פיצוי למאות אלפי ישראלים: מה תקבלו?

בשל העיכובים שנגרמו בעקבות יום השיבוש, הרכבת מציעה פיצוי שיהיה בתוקף למשך 60 יום בלבד, החל מיום שני, 24.7.23. לאחר תום המועד, ניתן יהיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות באמצעות טופס מקוון. במקרה שבו נסעתם בעזרת אפליקציה
מערכת ice |  3
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
אחרי העיכובים האחרונים, ברכבת ישראל לוקחים אחריות ומתכוונים לפצות את הנוסעים. לאור העיכובים שחלו ביום שלישי, 'יום השיבוש', שהביא לשינוי בלוחות הזמנים של רכבות רבות, ברכבת ישראל הבטיחו כי יוטענו שני כרטיסי פיצוי ללקוחות שנסעו ברכבת מהשעה 16:30 ועד הרכבות האחרונות בשעת חצות.
איך מקבלים את הפיצוי? על מנת שיוזן לכם השיפוי, עליכם להניח את הכרטיס במכונות למכירת הכרטיסים שבכניסה לתחנות הרכבת השונות ברחבי הארץ ואז לבחור באופציה "הטענת כרטיס שהוזמן", או לגשת למוכרי הכרטיסים בקופות.
 
יחד עם זאת, חשוב לזכור שהפיצוי בתוקף למשך 60 יום בלבד, החל מיום שני, 24.7.23. לאחר תום המועד, ניתן יהיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות באמצעות טופס מקוון. במקרה שבו נסעתם בעזרת אפליקציה, יש לפנות לשירות הלקוחות של רכבת ישראל בטופס מקוון כדי לקבל את הזיכוי.
מארגני המחאות הם שגרמו לנזק ברכבת, כאשר הודיעו: "אנו בימים דרמטיים וברגעים היסטוריים. מול ממשלה שירדה מהפסים ודוהרת לפרק את הדמוקרטיה, יש רק אותנו, האזרחים והאזרחיות שיכולים לבלום את רכבת הדיקטטורה. לכן נגיע בהמונינו מחר בשעה 16:30, למחאה חוקית, דמוקרטית, עיקשת, ואפקטיבית ברציפי חמש תחנות של רכבת ישראל: חיפה מרכז השמונה, בנימינה, הרצליה, תל אביב השלום, ותחנת לוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פתאום נותנים פיצוי? איפה הייתם?
    אחת שרגילה לעיכובים 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום נותנים פיצוי? אם היו נותנים פיצוי על כל רכבת שאיחרה בחצי שעה-שעה כבר הייתי נוסעת שנה שלמה חינם מפיצויים. אפילו פעם אחת לא זיכו..
    סגור
  • 2.
    אפשר לקבל פיצוי שלא ביום השיבוש
    נוסע 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על שיבוש בגלל חברת הרכבת גם אפשר לקבל פיצוי?אח שרק על מה שאול להם אחריות?
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד להם. חבל שאגד לא מציעה
    Gd 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיצוי כלשהו על איחור, ביטולי נסיעות, דילוגים על תחנות ועוד הפתעות חביבות
    סגור