בארץ

עומסים ברכבות וחסימות ברחבי הארץ: אלפים מפגינים ביום השיבוש

לאור הדוחק והצפיפות, המשטרה הורתה לרכבות לא לעצור בתחנת השלום; בנוסף, הוחלט לסגור את תחנות חוף הכרמל ובנימינה; 29 מפגינים נעצרו מאז הבוקר
מערכת ice | 
מפגינים בתחנת השלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
פעולות המחאה של יום השיבוש ממשיכות לאורך היום, כאשר אלפי מפגינים חסמו את רציפי הרכבת במספר תחנות, ביניהן: ת"א השלום, הרצליה, בנימינה, לוד וחיפה חוף הכרמל. לאור הדוחק והצפיפות, המשטרה הורתה לרכבות לא לעצור בתחנת השלום. בנוסף, הוחלט לסגור את תחנת חוף הכרמל ובנימינה.
עימותים התפתחו בכמה תחנות בין המפגינים והמשטרה. נוסע רכבת נעצר לאחר שמשך את בלם החירום באזור חדרה והביא לעצירת הרכבת בפתאומיות. בנוסף דווח כי שני מפגינים נעצרו בהרצליה בגין הפרת סדר. 
 
בתום הערכת מצב, המפכ"ל קובי שבתאי אמר: "נתנו הוראה לכרוז ברציפי המחאה - 'מי שירד למסילה ייעצר, מדובר בסכנת חיים'". רכבת ישראל הודיעה כי "תנועת הרכבות פועלת כסדרה, תוך עיכובים קלים. הרכבות מאיטות באופן מתוכנן בכניסה לתחנות כחלק מנוהל בטיחות ברציפים עמוסים". 

חיים גולדברג פלאש 90

מרים אליסטר פלאש 90

חיים גולדברג פלאש 90
לכל אורך היום התקיימו מחאות וחסימות כבישים בכל רחבי הארץ. מהמשטרה נמסר כי מהבוקר נעצרו 29 מפגינים. מפגינה כבת 40 נפצעה קשה מפגיעת רכב בכביש 531 באזור רעננה, כאשר המשטרה אמרה כי מדובר בתאונת דרכים. 
 
דוברות משטרת ישראל
במקביל למחאות, הדיונים בוועדת החוקה בכנסת על ההסתייגויות להצעת החוק לצמצום עילת הסבירות ממשיכות. ההצבעה האחרונה על נוסח החקיקה צפוי בהמשך היום. אם הנוסח יאושר, ההצעה תעלה בימים הבאים למליאת הכנסת לקריאה שנייה ושלישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה