משפט

השחקנית שתמכה בחמאס ובטרור שוחררה ממעצר ע"י שופט המחוזי

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שהביעה תמיכה במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, שוחררה על ידי שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, ערפאת טאהא, ממעצר, שנימק את ההחלטה: "ספק רב אם יש בפרסומם של הפוסטים משום עבירה פלילית"
תום נחום |  1
מתים לרגע של HOT (צילום אוהד רומנו, HOT)
לאחר שדווח כי השחקנית הערביה, מאיסה עבד אלהאדי, אשר שיחקה בתאטרון בקולנוע, בטלוויזיה וזכורה בעיקר בשל השתתפותה בסדרה "מתים לרגע" בהוט הביעה את תמיכתה בחמאס נעצרה. חברת HOT הודיעה כי היא הסירה את התכנים בהשתתפותה משירות ה-VOD ושלל תגובות מקרב אנשי תקשורת ותרבות ישראליים גינו את עבד אלהאדי וקראו למצות עימה את הדין, אך אמש (רביעי) שוחררה ממעצר על ידי שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, ערפאת טאהא.
השופט טאהא, אשר כאמור, החליט לשחרר ממעצר את עבד אלהאדי בתנאים מגבילים לבית הוריה, נימק את החלטתו: "אלה פוסטים בוטים וקשים שמעוררים רגשות זעם ואכזבה, אולם ספק רב אם יש בפרסומם משום עבירה פלילית".
 
כזכור, השחקנית מאיסה עבד אלהאדי ששיחקה לצד עופר שכטר בשתי העונות של “מתים לרגע” ב-HOT החליטה לשבור שתיקה ברשתות החברתיות לאחר פתיחת 'מלחמת חרבות ברזל' והציגה את פרצופה האמיתי כשהביעה תמיכה בחמאס ואף כתבה לצד תמונת הדחפור שפירק את גדר הרצועה: “בואו נעשה את זה בסטייל של ברלין”.
 
לאחר המעשה מטעם הוט נמסרה הודעת גינוי בדבר מעשיה של השחקנית: "החברה מגנה בתוקף את דבריה המבחילים ותמיכתה בארגון טרור של חיות אדם שטבח בנשים, גברים, קשישים וילדים חפים מפשע. הוט מודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו. החברה הסירה את התוכן בהשתתפות השחקנית משירות ה-VOD".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה ציפיתם משופט שקוראים לו עראפת
    יהודי 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל שלא נתנו לשופטי החמאס לדון בעניינה
    סגור