טלוויזיה

הצל נגד השחקנית תומכת הטרור: "החליטה לירוק לנו בפנים"

הצל, יואב אליאסי, הגיב למעצרה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי שתמכה בטבח המזעזע שביצעו מחבלי חמאס ונעצרה: "כשאמרתי לכם ב-2017 מי היא ומה היא, לא רק שלא הקשבתם, קראתם לי קיצוני ואמרתם שזה פלורליזם וזכותה. אז מה אומרים מגיע לי סליחה?"
תום נחום |  5
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
השחקנית מאיסה עבד אלהאדי ששיחקה לצד עופר שכטר בשתי העונות של “מתים לרגע” ב-HOT החליטה לשבור שתיקה ברשתות החברתיות לאחר פתיחת 'מלחמת חרבות ברזל' והציגה את פרצופה האמיתי כשהביעה תמיכה בחמאס ואף כתבה לצד תמונת הדחפור שפירק את גדר הרצועה: “בואו נעשה את זה בסטייל של ברלין”.
התגובות למעצר המתוקשר ממשיכות לזרום, כאשר הצל, יואב אליאסי, הגיב בעמוד הפייסבוק שלו לנושא וכתב לצד התמונה שלה מתא המעצר: "זאת תמונה מתא המעצר מאתמול בלילה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי שהחליטה לירוק לנו בפנים ולהלל את החמאס ונעצרה במידי על ידי המשטרה. שנה שעברה היתה על השטיח האדום בקאן ועכשיו היא כאן, כל הכבוד למשטרה".
אגב, הצל התייחס בהמשך גם בסטורי שהעלה בנושא לטענות שהעלה נגד עבד אלהאדי בנסיבות דומות עוד ב-2017: "כל הכבוד להוט שבעטו בה, כל הכבוד למשטרה שעצרה אותה וכל הכבוד לכל השחקנים שהבינו שהיא תומכת טרור על מלא, אבל כשאמרתי לכם ב-2017 מי היא ומה היא, לא רק שלא הקשבתם, קראתם לי קיצוני ואמרתם שזה פלורליזם וזכותה. אז מה אומרים מגיע לי סליחה?".
 
המעצר מגיע לאחר שעופר שכטר העלה צילומי מסך של הדברים שפרסמה עבד אלהאדי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "מתבייש בך! תתביישי לך! גרה בנצרת משחקת בסדרות וסרטים שלנו, איתנו ואז תוקעת לנו סכין בגב", זאת לצד תיוג חשבון האינסטגרם של מאיסה עבד אלהאדי, ששיחקה בסדרה 'מתים לרגע' את בת הזוג של דמותו של שכטר. כאמור, בהמשך עבד אלהאדי גם נעצרה ומעצרה הוארך.
 
כעת, היא משלמת ביוקר, כאשר במסגרת המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור שנמשך כל העת. שוטרי מחוז צפון עצרו אותה הלילה (בין שני לשלישי) בחשד לגילויי שבח ודברי שנאה מצד הכוכבת מנצרת.
 
לצד היערכות המבצעית המוגברת, פעלו שוטרי המחוז לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בכל גילוי הסתה לטרור ואלימות: "הלילה 24/10/23 בעקבות מספר פוסטים שעלו ברשתות החברתיות ופניות נוספות שהתקבלו אודות שחקנית במקצועה שהיא משפיענית רשת בחברה הערבית המפרסמת פוסטים ופעילות במדיות השונות בהם הביאה דברי שבח והסתה בארגון טרור".
עוד הובהר: "החשודה הובאה לתחנת המשטרה שם נחקרה ונעצרה והיא תובא בהמשך היום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה בביתה משפט השלום בנצרת. משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    להעניש לחומרא ולהחרים (ל"ת)
    פלוני פולני 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    הגיע הזמן
    א 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתבינו אין אמונה בערבים
    סגור
  • 3.
    מזמן הם משתינים עלינו.
    צלי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה זה כשכל הדיפ סטייט ששולט במדינה במדינה אימץ את האגנדההפוסט ציונית של כל מיני קרנות פרוגרסיביות נאורות .ככה זה כשאיפשרו להם להשתין עלינו בשם הנאורות ההתיפייפות וחופש הביטוי.
    סגור
  • 2.
    גם שעון עומד צודק פעמיים ביום
    לי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בזמנים כאלה, אולי כדאי לא לצטט אדם אלים שאולי צדק הפעם אבל מקדיש את זמנו להסתה בלתי פוסקת נגד ישראלים בשאר הזמן.
    סגור
  • 1.
    סוף סוף
    נעמי בוהדנה 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן לטפל גם בטרור ברשתות החברתיות
    סגור