משפט

פאניקה באילת: כטב"מ התרסק בבית ספר בעיר

מבלי שהופעלה אזעקה, נשמע קול נפץ בעיר כשרחפן נפל במקום והתרסק, לא נגרם כל חשש לדליפת מידע. המשטרה מסרה בתחילה: "שוטרי מרחב אילת ובהם חבלני משטרה,  פועלים ברגעים אלה בעיר אילת, בעקבות חשש לאירוע בטחוני", עד שהתבררו תוצאות הבדיקה
מערכת ice |  1
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
על פי דיווח ראשוני מוקדם יותר היום (חמישי) תושבי אילת מדווחים על פיצוץ עז בבית ספר במרכז העיר, שנראה כמו נפילת רקטה. יש לציין כי לא נשמעה אזעקה. כוחות בדרכם לזירת הנפילה.
לאחר מכן, התברר שכנראה מדובר ברחפן שנפל במקום והתרסק, לא נגרם כל חשש לדליפת מידע. המשטרה מסרה: "שוטרי מרחב אילת ובהם חבלני משטרה,  פועלים ברגעים אלה בעיר אילת, בעקבות חשש לאירוע בטחוני". 
דובר צה"ל מסר לאחר האירוע: "לפני זמן קצר פגע כלי טיס בלתי מאויש במבנה אזרחי בעיר אילת. זהות הכלי ופרטי האירוע בבדיקה". כמו כן, בעיריית אילת השעו את הלימודים ביממה הקרובה.

עוד נמסר מטעם המשטרה כי: "כוחות המשטרה פרוסים ומבצעים חסימות ומכווינים את תנועת הרכבים לדרכים חלופיות. הציבור מתבקש להמנע מהגעה ולהשמע להנחיות המשטרה".
במד"א גם פרסמו הודעה לפיה: "בשעה 14:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על מספר נפגעי חרדה כתוצאה מפיצוץ שארע בחצר מבנה באילת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-7 נפגעי חרדה. אין נפגעי גוף, עדכון בהמשך במידת הצורך"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תדייקו בפרטים... לא רחפן - כטב"מ לא דלף מידע? מה זה
    יצחק 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשכותבים משהו - לבדוק את הפרטים. לא כדאי לכתוב שטויות
    סגור