משפט

כתב חדשות 12 תובע 250,000 שקל: מי כינה אותו 'פדופיל'?

גיא פלג הגיש תביעת ענק באמצעות עורכי דינו בגובה 250 אלף שקל, בגין לשון הרע ודיבה חמורה, נגד משתמש טוויטר בשם מרקו למברט שטען את הטענה הקשה
מערכת ice |  3
גיא פלג הגיש תביעת ענק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, freepik)
מחפש דרך לממן את המשפט לתביעת הדיבה שהגיש נגדו שמחה רוטמן? כתבה המשפטי של מערכת חדשות 12, גיא פלג, הגיש היום (שלישי) תביעה באמצעות עורכי דינו בגובה 250 אלף שקל, בגין לשון הרע ודיבה חמורה, נגד משתמש טוויטר בשם מרקו למברט, על פי פרסום של TMI.
אותו למברט, פרסם בטוויטר שלו דברים קשים במיוחד כאשר טען כי פלג, אדם נשוי ואב לילדים, הוא פדופיל. כעת לכאורה פלג יקח את אותו צייצן לבית המשפט ויוכיח כי איננו כזה וכי מדובר בדיבה ותו לא.
 
בציוץ המדובר כתב למברט: "הקשיבו הקשיבו, האם גיא פלג 'דמבו' פדופיל?". עורך דינו אסף שרעף מייצג לא מעט מגישי חדשות כולל ירון אברהם, אוהד חמו, דפנה ליאל ועמליה דואק ועוד.
כזכור, רוטמן הגיש נגד פלג תביעת לשון הרע בגובה למעלה ממיליון שקל והבטיח בהתייחסות לכך: "כל סכום שייפסק יועבר ישירות ליישובי ותושבי העוטף", בהמשך, רוטמן כתב בטוויטר (X.COM) שלו כך והפגין ביטחון מלא בניצחונו בבית המשפט: "תושבי עוטף ישראל בדרום הולכים לקבל עוד מיליון שקל". כתב חדשות 12, גיא פלג, לא נרתע והצהיר: "רוטמן יובס!".
למי ששכח, התביעה הגיעה לאחר פורסם בחדשות 12 כי חבר הכנסת ויו"ר וועדת חוקה ומשפט שמחה רוטמן אמר לטענת פלג במהלך ישיבה: "הדם של האחים הלל ויגל יניב שנרצחו בחווארה אדום יותר מהדם של הנרצחים ב-7.10" ומיד התעוררה סערת ענק שהולידה תביעה של המהדורה ושל הכתב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    https://www.israelhayom.co.il/news/article/14804347
    אלרוב 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוטמן תובע אותו על מליון
    סגור
  • 1.
    פלג אכן כזה... (ל"ת)
    מושיק גולדשטיין מגבע 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • בדרך אלייך
    פלג 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צילמת.בדרך אלייך
    סגור