משפט

הלהקה הישראלית שנעצרה בתאילנד מסתבכת: ממשלת רוסיה בצעד קיצוני

דרמה ענקית בתאילנד: הלהקה הישראלית BI-2, שהופיעה במדינה, נעצרה בטענה שהופיעה ללא אישור. מאוחר יותר, משרד החוץ פעם לשחררם והם אמורים היו להיות מגורשים לישראל, אך בלחץ הקרמלין הם נותרו במעצר, ורוסיה פועלת מול הרשויות בתאילנד להסגיר אותם למדינה בשם התבטאויותיהם נגד הרוסים ופוטין. חשש כבד בישראל לגורלם
מערכת ice | 
מעצר (צילום pexels)
דרמה ענקית בתאילנד: הלהקה הישראלית BI-2, שהגיעה על מנת להופיע במדינה האקזוטית הסתבכה ובענק אחרי שרוסיה, בה הם מבוקשים, טענה שהם הופיעו במדינה ללא אישור, ומיד לאחר מכן הם נעצרו על ידי הרשויות בתאילנד. 
היום (שלישי) חברי הלהקה אמורים היו להשתחרר ממעצר בהתערבות של משרד החוץ ולטוס בחזרה לישראל, אך הקונסול הרוסי, בצעד קיצוני למדי, התערב ודרש ממשלת לתאילנד לא לשחרר אותם. הממשלה נענתה לבקשה והשאירה אותם במעצר, כאשר בישראל חוששים מאוד שהתאילנדים יסגירו אותם לרוסיה, זאת על פי הבקשה של הקמלין, שכן חברי הלהקה יצאו לא פעם נגד רוסיה ופוטין.
 
בפוסט שעלה לחשבון הפייסבוק של הלהקה נחשף כי הודיעו לחברי הלהקה שהוחלט לגרש אותם לישראל, וכרטיסי טיסה נרכשו בהתאם להחלטה זו: "היום, לאחר ביקורם של דיפלומטים בכירים מהקונסוליה הרוסית, הודיעו לנציגי הקבוצה כי ההחלטה על הגירוש לישראל בוטלה. חברי הקבוצה סירבו לתקשר עם הקונסול הרוסי", נכתב.
עוד נחשף כי הם ישנים בתא עם עוד 80 אנשים, וכי לטענת הלהקה מדובר בלחץ שהפעילו הרוסים על חבריהם בתאילנד, זאת על רקע התבטאויותיהם נגד רוסיה וממש לא בגלל שהופיעו ללא היתר עבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה