משפט

הנסיך הארי יכול לחייך: לאחר שפרצו לו לטלפון - זה הסכום שיקבל

מכשיר הטלפון של הנסיך הארי נפרץ וממנו נשאב מידע בדרך לא חוקית שפגעה בפרטיותו, כך קבע בית המשפט וחייב את המגזין הנאשם בעבירות בפיצויים משמעותיים לנסיך הבריטי
מערכת ice | 
מייגן מרקל והנסיך הארי (צילום shutterstock)
המגזין הבריטי העוסק בעיקר בתרבות ופנאי ונחשב לצהובון נקרא מאד ופופולרי בממלכה MGN (Mirror Group Newspapers), פרסם מספר מאמרים על הנסיך הארי, כאשר המידע שפורסם בהם נשאב ממכשיר הטלפון שלו הנסיך בדרכים לא חוקיות, כך קבע בית המשפט בממלכה.
בחודש דצמבר האחרון קבע השופט שדן בתביעה שהעסיקה ועדיין מעסיקה את כל חובבי בית המלוכה וקהל המעריצים ההולך וגדל של הנסיך ובת זוגו המפורסמת, מייגן מרקל, כי הטלפון של הארי נפרץ וב-15 מת 33 מאמרים שפרסם הצהובון על הארי, מבוססים על מידע פרטי שנשאב מהטלפון שלו.
עוד קבע בית המשפט כי הנסיך יקבל סכום משמעותי כפיצוי על הנזקים שנגרמו לו, כתוצאה מפריצת הטלפון שלו ושאיבת המידע. הנסיך ישלשל לכיסו כ-177 אלף דולרים שהם כ-140 אלף פאונד.
 
ישנה תביעה נוספת של הנסיך הארי נגד הצהובון, בנושא 115 מאמרים נוספים שפרסם אודות הדוכס מסאסקס, אך עורכי הדין של הנסיך בישרו לשופטים כי ישנה התקדמות משמעותית וככל הנראה יגיעו להסכמה על הסדר בין הצדדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה