בארץ

"מי מפחד מאיווט בקבינט?": זה הלהיט שכובש את שלטי החוצות במדינה

פורום ״מגן ברזל״ המוביל קמפיין בדרישה לאחדות בקבינט המלחמה, יצא היום בשלטי חוצות ברחבי הארץ בדרישה לצרף את ח״כ ליברמן לקבינט המלחמה. בשלט מוצבים סינוואר ונסראללה כאשר הם מבועתים מכניסה של ליברמן לקבינט

מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום מגן ברזל)
פורום ״מגן ברזל״, שהוקם מתוך דאגה לעתיד מדינת ישראל, מוביל קמפיין בדרישה לאחדות בקבינט המלחמה. במסגרת הקמפיין, יצא הבוקר (שני) שלטי חוצות ברחבי הארץ בדרישה לצרף את ח״כ ליברמן לקבינט המלחמה. בשלט מוצבים סינוואר ונסראללה כאשר הם מבועתים מכניסה של ליברמן לקבינט תחת הכותרת: ״מי מפחד מאיווט בקבינט״?
עו״ד נדיר שיינר יו״ר פורום מגן ברזל מסר: ״מול אויב אכזרי, צריך אחדות אמיתית ורעל בעיניים ולא מריבות פוליטיות. לשם כך יש להכניס מיד לקבינט המלחמה כל גורם שיכול לתרום לה תרומה משמעותית. זה לא הזמן לשבת על הגדר. אנחנו קוראים לקבינט המלחמה לשים את המחלוקות הפוליטיות בצד ולצרף לקבינט אדם בעל ניסיון מוכח כמו ליברמן. למען האחדות ולמען הניצחון״.
כשנשאל ליברמן בראיון למעריב, מדוע אינו בקבינט המלחמה, הוא ענה: "אני חושב שמישהו לא רצה אותי בקבינט המלחמה ולכן אני לא שם. אני גם אמרתי, זה לא רק שאני לא בקבינט המלחמה. במשך שבוע ניסיתי להיפגש עם המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, לחלוק איתו תובנות, רעיונות, גם לא הצלחתי. אני חושב שיש פה הרבה שיקולים, אני מקווה שכל השיקולים נלקחים בחשבון וגם באופן ענייני, אבל הכי חשוב כרגע לשדר אחדות, תיאום, זה הדבר הכי קריטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה