בארץ

יו"ר ההסתדרות: "נתניהו צריך לקחת אחריות, חייבים בחירות"

ארנון בר דוד האשים את ראש הממשלה באירועי הטבח ב-7 באוקטובר וקרא להתפטרותו. לדבריו, יש לקבוע תאריך מוסכם לבחירות עד לחודש דצמבר השנה. "אי אפשר להמשיך עם 120 האנשים שיושבים היום בכנסת שלא מייצרים עבורנו כמעט שום דבר וכלום". ראש ארגון העובדים הגדול הזהיר: "מקווה שלא נצטרך להגיע לגל מחאה"
מערכת ice |  4
ארנון בר דוד בכנס הרצליה (צילום גלעד קוולרצ׳יק)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד תקף היום (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, האשים אותו במחדל אירועי ה-7 באוקטובר וקרא להתפטרותו. באירוע שבת תרבות בבאר שבע הוסיף בר דוד: "נתניהו צריך קודם כל לקחת אחריות על מה שקרה ואחר כך שיקבל את ההחלטות שלו, אנחנו חייבים בחירות, ריסטארט למדינת ישראל".
לדברי בר דוד, על ישראל לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, עד דצמבר השנה. "אי אפשר להמשיך עם 120 האנשים שיושבים היום בכנסת שלא מייצרים עבורנו כמעט שום דבר וכלום. יכול להיות שיצטרכו לצאת פה לרחובות, ואני מקווה שלא נצטרך להגיע לגל מחאה כדי להביא לבחירות".
 
"עברנו את השנה הכי נוראית שהייתה בתולדות מדינת ישראל. שנה של פילוג ושיסוי וקיטוב חברתי ומהפכה משפטית. מישהו הפך אותנו לאויבים זה לזה, שיסה מגזר במגזר, ובסוף הכתובת הייתה על הקיר. במקום להתעסק באויבים שלנו ובהתעצמות שלהם, התעסקו פה בטפל. ראש הממשלה לקח אותנו לקצה. יש רק מוצא אחד - בחירות. ראש הממשלה צריך קודם כל לקחת אחריות על מה שקרה ואח"כ שיקבל את ההחלטות שלו. אני במקומו - הייתי מתפטר".
בר דוד הבטיח שההסתדרות תצטרף למחאות ולהפגנות שייערכו נגד הממשלה. כמו כן, ביקר את נתניהו ואת שר האוצר בצלאל סמוטריץ', על כך שלא שמעו לעצותיו באשר להתאמת תקציב המדינה לצורכי המלחמה. "מישהו הפך אותנו לאויבים זה לזה, שיסה מגזר במגזר, ובסוף הכתובת הייתה על הקיר. במקום להתעסק באויבים שלנו ובהתעצמות שלהם, התעסקו פה בטפל. ראש הממשלה לקח אותנו לקצה".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חוצפן!!ההסתדרות נועדה לעזור לפועלים לא לכח קפלן (ל"ת)
    איציק 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סבאללה די לך הביתה,
    מבין עניין 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמישהוא יצעק לו המלך ערום. מספיק אתה פסה
    סגור
  • 2.
    קודם לסגור את הגוף המושחת שקוראים לו הסתדדרות. (ל"ת)
    רונן 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי שילם לך ארנון בן דוד?אהוד ברק כח קפלן??תתבייש לך (ל"ת)
    מאיר 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור