השוק

ההסתדרות בהחלטה דרמטית: "על פי הנחיות פיקוד העורף"

ארנון בר-דוד הודיע על הקמת חמ"ל סיוע מקצועי לעצמאים ולפרילנסרים נוכח הימשכות המלחמה. מוקד המידע והשירות של הארגון פועל במתכונת חירום ומעניק לכל תושבי ישראל סיוע באמצעות פסיכולוגים ועובדים סוציאליים
מערכת ice |  1
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, אבשלום ששוני, shutterstock)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, הודיע הבוקר (שני) על הקמת חמ"ל סיוע מקצועי לעצמאים ולפרילנסרים למתן מענה ייעודי נוכח הימשכות המלחמה. החמ"ל הוקם בשיתוף פורום העצמאים בהסתדרות. "ההסתדרות לא עומדת מנגד מול מצוקתם הגוברת של העצמאים, ופועלת להגנת זכויותיהם, תוך הסדרת פיצוי הולם בגין פגיעה בהיקף הפעילות העסקית", נמסר מטעם ההסתדרות.
נוסף על כך,  מוקד המידע והשירות של ההסתדרות פועל במתכונת חירום ומעניק לכל תושבי ישראל סיוע באמצעות פסיכולוגים, בהשתתפות עם הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, ובאמצעות עובדים סוציאליים. המוקד מספק מענה לשאלות של עובדות ועובדים, כולל מי שאינם חברי הסתדרות, לגבי זכויותיהם התעסוקתיות בעת מלחמה. זאת, בתיאום עם הנחיות פיקוד העורף. 
 
ניתן לפנות ישירות לחמ"ל במספר 03-7756888. למוקד המידע והשירות של ההסתדרות ניתן להגיע בדרכים הבאות טל' - 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00. בשאר הזמן, ניתן להשאיר הודעה קולית ונציג ההסתדרות יענה לפנייה בהקדם האפשרי בוואטסאפ - 054-8678673. אפשר לפנות דרך הדוא"ל ואתר ההסתדרות. או ישירות למוקד. ניתן לפנות גם באפליקציית ההסתדרות (חפשו "הסתדרות העובדים" בחנות האפליקציות).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תציין שזה רק לתומכי הרפורמה. (ל"ת)
    הבורר 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור