בארץ

שריפה בתל אביב: קשיש בן 85 נהרג, נזק כבד למבנה

חקירה ראשונית העלתה כי אשתו של הגבר יצאה מהבית, והוא עישן סיגריה שככל הנראה נשמטה מידיו וגרמה להצתת הבית. שלושה צוותי כיבוי הוזעקו למקום, ובהגיעם לזירה לוחמי האש הבחינו בעשן היוצא מחלון בקומה השנייה בבניין בן שתי קומות. הפרמדיק סיפר: "נאלצנו לקבוע את מותו במקום"
מערכת ice | 
שריפות (צילום shutterstock)
קשיש כבן 85 נהרג הבוקר (שישי) במהלך שריפה בדירה בשכונת התקווה בתל אביב. לוחמי אש שהוזעקו למקום פרצו לדירה הבוערת ומצאו את גופתו, וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו. חקירה ראשונית העלתה כי אשתו של הקשיש יצאה מהבית, והוא עישן סיגריה שככל הנראה נשמטה מידיו וגרמה להצתת הבית. 
בשעה 6:45 התקבלה הודעה במוקד 102 של כבאות והצלה במחוז דן על שריפה בדירה ברחוב גוש עציון בדרום תל אביב, ודקה לאחר מכן התקבל גם דיווח במוקד 101 של מד"א. שלושה צוותי כיבוי הוזעקו למקום, ובהגיעם לזירה לוחמי האש הבחינו בעשן היוצא מחלון בקומה השנייה בבניין בן שתי קומות. 
 
לוחמי האש פרצו לדירה וכיבו את האש, ובסריקות מצאו את גופתו של הקשיש. צוות מד"א מסר כי הוא היה ללא סימני חיים, וקבע את מותו. למקום הוזמן חוקר דליקות לבירור נסיבות השריפה. פרמדיק מד"א רונן כהן סיפר: "נכנסנו לדירה והובילו אותנו לחדר שבו שכב הגבר כשהוא מחוסר הכרה ועם כוויות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה