בארץ

הבניין כמעט התפוצץ: שריפה בגוש דן - סמוך לבלוני גז

לאחר שאופנוע שהיה במקום התלקח במהירות, פרצה שריפה גדולה. דיירי הבניין המבוהלים בפתח תקווה יצאו מהמבנה כשראו עשן כבד מיתמר, שנכנס גם אל חדר המדרגות. בלוני הגז שהיו בסמוך, לא נדלקו בנס, וכך נמנע פיצוץ אדיר
מערכת ice | 
שריפה (צילום shutterstock)
הבוקר (חמישי) התחוללה דליקה מסוכנת מתחת לבניין מגורים משותף בפתח תקווה, סמוך לבלוני גז. אופנוע שחנה במקום התלקח במהירות עם להבה גדולה, מה שהיה עלול להתפשט לעבר בלוני הגז ותשתיות אחרות ולהביא לפיצוץ אדיר. דיירי הבניין המבוהלים מרחוב צפת בשכונת עמישב יצאו מהמבנה כאשר ראו את העשן הכבד המיתמר.
העשן התפשט היטב והחל להחניק את העוברים והשבים, עד אשר לוחמי האש מתחנה אזורית פתח תקוה הגיעו אל המקום. זמן קצר לאחר מכן, הם החלו בביצוע פעולות לכיבוי מוקד השריפה. כמו כן הם ביצעו סריקות בבניין, מחשש שאחד הדיירים נפגע כתוצאה משאיפת עשן. לתדהמתם, גילו כי העשן הרב נכנס גם אל חדר המדרגות.
 
בסופו של דבר, הכבאים הצליחו להשתלט על האש, רגע לפני שהיה עלול להתרחש אסון. ראוי להזכיר ולהדגיש לציבור, כי יש לדאוג לבטיחות בלוני הגז וההגנה עליהם מפני אירועים כמו שריפות, במיוחד במבנים ישנים שבהם לא היו בעבר מתקנים מיוחדים העומדים בתקן.   
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה