בארץ

מחאת קפלן חזרה? הפגנה בלתי חוקית בתל אביב: "מסכן את שלום הציבור"

קבוצת מפגינים, שאינם נמנים עם משפחות החטופים, החלו בצעדה סמוך למתחם קרית הממשלה והפרו את הסדר תוך חסימת הכביש. קצין משטרה שהגיע למקום הכריז כי עליהם לפנות את הדרך, כשהם מסרבים להישמע להוראות. המשטרה: "אפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר"
מערכת ice |  2
הפגנות בתל אביב (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הפגנה בלתי חוקית ברחוב קפלן תל אביב, סמוך למתחם קרית הממשלה: משטרת ישראל נערכה הערב (שבת) בכוחות גדולים לאבטחה ושמירה על הסדר הציבורי, במסגרת הפגנה מתוכננת. קבוצת מפגינים, שאינם נמנים עם משפחות החטופים, החליטו לצאת בצעדה לרחוב קפלן, סמוך למתחם קרית הממשלה, והחלו להפר את הסדר, תוך חסימת הכביש .
בעקבות החסימות והפרות הסדר הוכרז על ידי קצין משטרה שהגיע למקום כי ההפגנה בלתי חוקית ועליהם לפנות את הכביש, לאור המשך חסימת הציר ומשלא נשמעו להוראות. ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור. נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים". 
 
"משטרת ישראל תאפשר לממש את חופש המחאה אולם לא תאפשר הפרות סדר הפוגעות בגוף או פגיעה בחופש התנועה ועשויות לסכן את שלומו של הציבור", נכתב בהודעת המשטרה. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המשטרה תקפה גם
    המשטרה תקפה גם 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רובנו היינו על המדרכה. מכת"זית ריססה את המדרכה. הרבה מאתנו היינו במרחק רב מהמדרכה, מעל למדרגות קריית הממשלה. צעקנו סיסמאות באזור שאינו אזור מגורים. פרש רץ עם סוסו אל הרחבה שבתחתיתן. אנשים שעמדו על הרחבה, הרחק מהכביש, ברחו במעלה המדרגות מפחד להדרס. הסוס בטח גם פחד, הוא לא נועד לניווט כזה בשטח עירוני צפוף. אז השוטר, מאוכזב, פנה הצידה והריץ את הסוס שלו במעלה רמפה כדי לרוץ אל מעל למדרגות. כשאתם שומעים על הפרות סדר, תחשבו גם על זה. נהג המכת"זית החליט שמתחשק לו לירות בשלט תנועה, והוריד אותו 45 מעלות לרצפה, ממרחק 10 מטר. תחשבו כמה הסילון הזה חזק, תחשבו על כל תמונה בה אתם רואים גם סילון וגם אדם - זה בדרך כלל שימוש בלתי חוקי בכוח מצד מפעיל המכת"זית. אבל מביאים אותה, בטח שמביאים. גם את הסוסים המסכנים. כי זה גורם לאנשים שמביעים דעה להראות מסוכנים. וחשוב במדינה פשיסטית לראות את המתנגדים כמיעוט מסוכן. תסתכלו בהגדרה בויקיפדיה אפילו, זה אחד הסעיפים. אנחנו רוצים שמי שכשל עד כדי כך יתחלף באחר כשיר, ואנחנו רוצים שמי שאבד לנו והוא חי יוחזר. זה מפחיד את בן גביר. והוא מלהטט במשטרה ובדעת הקהל.
    סגור
  • 1.
    בור של סיד
    אל סיד 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיילי החמצוואר צריכים להיזרק לבור מלא סיד יחד עם מנהיגם הארור
    סגור