בארץ

דורין אטיאס למשפחות החטופים: "אלו סודות שהאזרחים לא יודעים"

אושיית הרשת, מבקרת האופנה והסטייליסטית דורין אטיאס, התייחסה השבוע בפודקאסט שלה לנושא היחס המחפיר של הממשלה כלפי בני משפחות החטופים. "עוצרים אותם בהפגנות, נותנים להם להילחם, הופכים אותם לאשמים וגורמים להם להרגיש שהם הבעיה. אני דורין הקטנה רוצה לתת להם גב", אמרה
מערכת ice | 
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
מנחת הטלוויזיה וההסטייליסטית דורין אטיאס, התייחסה השבוע בפודקאסט שלה "אש!" להתנהלות הבזויה של הממשלה אל מול משפחות החטופים. אטיאס אמרה: "אף אחד לא נושא על כפים את משפחות החטופים. כמו שאני רואה את זה, אם אני הייתי ראשת ממשלה, אני הייתי שוכרת עבורם חלל ובחלל הזה היו פסיכולוגים, בופה, אנשים לדבר איתם, ספה נעימה לשבת והיה להם מקום לחזור". 
עוד הוסיפר ואמרה: "הייתי אומרת להם 'אין חשובים מכם, זה הבית שלכם וכל יום יגיע לפה נציג מהממשלה שלי ויספר לכם מה אנחנו עשינו היום, יספר לכם גם סודות שהאזרחים לא יודעים כי הילדים שלכם שם. במקום זה עוצרים אותם בהפגנות, נותנים להם להילחם, הופכים אותם לאשמים וגורמים להם להרגיש שהם הבעיה. אם אנחנו נמצאים במצב כזה איום, אני דורין הקטנה רוצה לתת להם גב".
 
הפודקאסט ״אש!״ עלה לאוויר בינואר 2023, בהנחייתה של דורין אטיאס, יונתן גל ודניאל גל. הבוקר (שישי), משפחות החטופים יצאו לצעדה תחת השם "צעדת האלונקות" אליה הצטרפו אלפי משתתפים, בהם גם השרים בני גנץ וחילי טרופר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה