בארץ

בצל מלחמת 'חרבות הברזל': יהודים וערבים מפתחים יחד סטארטאפים

על אף המורכבות במדינה, תוכנית Starting-Up Together SUT מטעם מרכז פרס לשלום ולחדשנות פתחה את המחזור החמישי. לתוכנית התקבלו 30 יהודים וערבים מרחבי הארץ
מערכת ice | 
סטארט-אפ (צילום pexels)
תוכנית Starting-Up Together SUT מטעם מרכז פרס לשלום ולחדשנות פתחה היום את המחזור החמישי, על אף המציאות המורכבת, כאשר התקבלו לתוכנית 30 מועמדים מכל חלקי הארץ, יהודים וערבים.
באירוע היום שמהווה את השלב הראשון לתוכנית המקיפה שתתפרס על פני כשנה, נכחו חמי פרס, יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות ומבכירי ההייטק הישראלי, חנן ברנד סמנכ"ל חטיבת הזנק רשות החדשנות, אלי בוך מנהל פילתרופיה קרן אדמונד דה רוטשילד, והילה היבש סמנכ"לית יעוץ משפטי, קשרי ממשל ואחריות תאגידית מיקרוסופט ישראל בע"מ.
התוכנית, שמתמקדת בתחום יזמות האימפקט, תתמקד גם השנה בערים חכמות מקיימות  – מטרה 11 במטרות הפיתוח של האו"ם. מרכז פרס לשלום ולחדשנות מוביל את התכנית בשיתוף פעולה עם גופים חשובים כגון קרן אדמונד דה רוטשילד, מיקרוסופט ישראל, מרכז היזמות באוניברסיטת בן גוריון ועוד, כאשר המטרה העיקרית היא להנגיש למשתתפים את האקוסיסטם היזמי הישראלי בליווי מנטורים מקצועיים ותוכן עסקי מהשורה הראשונה.
 
כחלק מהתכנית – המשתתפים יעבדו בקבוצות מגוונות המייצגות את החברה הישראלית במשך 7 חודשים על מיזם בתחום הערים החכמות והחדשנות העירונית. השנה המיקוד יהיה נושא החוסן כמענה על המציאות המורכבת בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה