בארץ

ביהמ"ש נגד מרואן ברגותי: "מכין את עצמו ליום שאחרי"

המחבל עתר לבית המשפט על מנת שיקל בתנאי ההחזקה שלו ונדחה: "העותר משתף פעולה במשך פרקי זמן ארוכים עם הגורמים העוינים ביותר עם ישראל כולל תנועת חמאס"
מערכת ice | 
מרואן ברגותי (צילום פלאש 90)
בית המשפט המחוזי בנצרת דחה אתמול (רביעי) עתירה שהגיש המחבל מרואן ברגותי הנוגעת לתנאי החזקתו. עתירתו של ברגותי נדחתה בטענה שהוא מקבל תנאי מחייה שהולמים את הדין.
 
עורך הדין של ברגותי טען כי הוא: "סובל מתנאי כליאה תת אנושיים, אלימות והשפלה יום-יומיים, בין אם זה באגף השמור ובין אם זה באגף ההפרדה. ישנה שלילה גורפת ובלתי חוקית של זכויות האסיר."
השופט עמית בן-חמו עוד הסביר כי הוא החליט לאמץ את טענת שב"ס לפיה אין הלימה בין תפיסתו ברחוב הפלסטיני כלוחם חופש לעומת המעשים שביצע בעבר. השופט בן-חמו כתב בהחלטתו: "מהחומר המודיעיני עולה כי דמותו התקשורתית של העותר כלוחם חופשי איננה עומדת בהלימה עם החומר המודיעיני שבשב"ס.
מהחומר עולה כי העותר משתף פעולה במשך פרקי זמן ארוכים עם הגורמים העוינים ביותר עם ישראל כולל תנועת חמאס, הוא פועל ומעורב באופן ישיר בפעולות שיש בהן כדי לפגוע בביטחון המדינה כשברקע לכל ההתנהלות הזו היא חיזוק מעמדו הפוליטי מחוץ לכלא כהכנה ל יום שאחרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה