בארץ

שדרן הכדורגל התבקש להשיא משואה - וסירב: "תיערך שיחה נוספת"

שדרן הכדורגל הארגנטינאי הרנן פלר, ואחיינה של אופליה רויטמן ששוחררה משבי ארגון הטרור חמאס קיבל מהשרה מירי רגב הצעה להשיא משואה בטקס ביום העצמאות. בהמשך התברר כי התבקש לממן את הטיסה ואת השהות בישראל בעצמו. לדבריו, הוא לא רוצה לקחת חלק בטקס עד שכל החטופים יחזרו
מערכת ice |  1
הרנן פלר ודודתו (צילום אינסטגרם)
שדרן הכדורגל הארגנטינאי הרנן פלר, ואחיינה של אופליה רויטמן ששוחררה משבי ארגון הטרור חמאס, קיבל לפני כמה ימים הצעה להשיא משואה ביום העצמאות וסירב. רויטמן מקיבוץ ניר עוז נחטפה לעזה ב-7 באוקטובר ושבה לישראל אחרי 53 ימים בשבי.  לדבריו, הוא מאוד שמח על הבחירה בו, עם זאת החליט שלא להיענות להצעה.
לדברי פלר, הוא לא רוצה לקחת חלק בטקס עד שכל החטופים יחזרו. סיבה נוספת לסירובו היא העובדה שהטקס השנה שנוי במחלוקת. בכל הימים שדודתו הייתה בשבי וגם מאז ששוחררה, פלר מדבר בכל משחק שהוא משדר על החטופים ועל כמה חשוב שיחזרו הביתה. הוא העלה את הנושא למודעות בקרב מיליונים.
 
לפני כמה ימים פלר קיבל שיחת טלפון מהשרה מירי רגב שאחראית על מערך הטקסים הממלכתיים. רגב סיפרה לו על הכבוד הגדול והוא זוכה להשיא משואה בישראל, אבל רק אם הוא מסכים לממן בעצמו את הטיסה והשהות בישראל. עוד נאמר לו כי רק אם יסכים לתנאים, תצא הודעה מסודרת על הבחירה בו.
מהמטה לטקסים ואירועים ממלכתיים נמסר אמש (רביעי) בתגובה לידיעה ב-N12: "השרה עודכנה הערב שנאמר להרנן שהוא ישלם את השהות והטיסה, והנחתה את כל הגורמים לטפל במימון הנסיעה. עוד הערב תיערך שיחה נוספת עם הרנן, על מנת לדאוג שהוא יגיע להשיא משואה - שהוא ראוי לה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    דבי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור