בארץ

הותר לפרסום: חייל צה"ל נהרג מפגיעת פצמ"ר בגליל העליון

יומה ה-216 של המלחמה: דובר צה"ל הותיר לפרסום שסמ"ר חיים סבח בן 20 מחולון, לוחם בגדוד 869 באוגדת עוצבת הגליל, נהרג מפגיעת פצמ"ר שנפל בסמוך לקיבוץ מלכיה שבגליל העליון
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
היום (חמישי), אנו מציינים את יומה ה-216 של מלחמת חרבות ברזל. כעת, במקביל לפעילות כוחות צה"ל באזור רפיח שברצועת עזה, דובר צה"ל הודיע הבוקר על לוחם שנהרג בלחימה בחזית הצפונית.
על פי הפרטים שהותרו לפרסום על ידי דובר צה"ל, סמ"ר חיים סבח בן ה-20 מחולון, לוחם בגדוד 869 באוגדת עוצבת הגליל (91), נהרג מפגיעת פצמ"ר בסמוך לקיבוץ מלכיה שבגליל העליון.
 
בשבועות האחרונים, השגרה בגליל העליון שברובו מפונה מתושבים, הפכה למרובת אזעקות, כאשר פעמים רבות לאורך היום, מופעלות באזור אזעקות צבע אדום. רק אתמול בערב (רביעי), בשעה 22:35 הופעלה אזעקת צבע אדום בשל חשש לחדירת כלי טייס.

סמ"ר חיים סבח ז"ל, תמונה באדיבות: דובר צה"ל. 
בהמשך לפעילות צה"ל ברפיח, דובר צה"ל הודיע גם שבמהלך שעות הערב זוהו שיגורים שיצאו מרפיח לכיוון כרם שלום, כאשר במהלך אחד המטחים, לוחם צה"ל נפצע באורח קל. הלוחם, קיבל טיפול ומענה רפואי בשטח ולא נזקק לפינוי. 
גם בשעות אלו, לצד פעילות צה"ל ברצועה, ארגון החמאס ממשיך לבצע פעולות טרור במרחב האזרחי ובכך לא שהוא פוגע בתושבי הרצועה, אלא גם פועל על מנת לפגוע באזרחי ישראל וכוחות צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה