בארץ
מרגיז: הושחתו שלטים להעלאת מודעות לסרטן האשך
קמפיין חדש שעלה בשבוע האחרון, בא להעלות את המודעות של הציבור את הסיכויים של גברים צעירים לחלות בסרטן האשך, אך נראה כי לא כולם אהבו את המהלך ושני שלטים הושחתו ביפו
במשרד הפרסום "ליאו ברנט" מקבוצת "פובליסיס" העלו בתחילת השבוע קמפיין ייחודי, במטרה להעלאת המודעות לסרטן האשך בקרב צעירים. למרות היוזמה החשובה יש כאלו שלא ראו אותה ככזאת, ומתוך כך בעיר יפו השחיתו היום (רביעי) שני שלטים.
כזכור הקמפיין כולל סרטון בכיכובו של יוצר התוכן והשחקן שחף רז כשהוא לובש זוג תחתוני HOODIES בלבד, מתוך כוונה לייצר מסר ישיר, כנה ולשבור את מחסום הבושה סביב הנושא. השלטים שהושחתו בעיר יפו נתלו על שטחי פרסום בתחנות אוטובוסים, ורוססו בצבע שחור, כאשר באחד מהם רוססו העיניים והשלט השני רוסס בצורה שמסתירה את גופו של השחקן.

בתמונה: אחד השלטים שהושחתו. קרדיט: עופר חג'יוב
נציין כי משרד הפרסום "ליאו ברנט", רתם לצורך הקמפיין את רשת האופנה "HOODIES" הידועה בהובלתה אג'נדות חברתיות ופעילות למען הקהילה לאורך השנים וחבר לעמותת "חלאסרטן" הפועלת למען חולי וחולות סרטן צעירים בישראל.
עוד ב-
בחלאסרטן הסבירו על הקמפיין: "סרטן האשך הוא הגידול הסרטני השכיח ביותר בקרב גברים צעירים בגילי 40-20. על פי הרישום הלאומי לסרטן, הימצאות המחלה בישראל נמצאת בעלייה של כ-5% במקרים לשנה ומספר החולים החדשים מדי שנה עומד על כ-160.אנחנו מברכים על היוזמה היצירתית הפועלת למען העלאת המודעות למחלה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



