בארץ

הותר לפרסום: שני לוחמי צה"ל נפלו בקרבות בדרום לבנון

רס"ל ניר בן ארי, לוחם מגלן בן 21 מכרם מהר"ל, וסמ"ר יואב קליין, לוחם שריון בן 21 מהרצליה, נפלו במהלך הלחימה
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צהל)
דובר צה"ל התיר לפרסום הערב (שבת) כי רס"ל ניר בן ארי וסמ"ר יואב קליין נפלו בקרבות בדרום לבנון.
רס"ל ניר בן ארי, מכרם מהר"ל, לוחם ביחידת מגלן, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום לבנון, בן 21 בנופלו. במקום מגוריו, מושב כרם מהר"ל ספדו לו: "רס"ל ניר בן ארי בן 21 בנופלו. הותיר אחריו, שני אחים, גיא ושי ואחותו שי. נולד וגדל במושב כרם מרה"ל. היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-22 בעוד 9 ימים. ילד מצטיין, 5 יחידות אנגלית, מתמטיקה ופיסיקה. היה אמור לצאת לחפש בסוף החודש. היה לו כרטיס טיסה לתאילנד לאמצע חודש אוגוסט. היה לו קשר מיוחד עם האחים ועם שיר. יהיה זכרו ברוך".

רס"ל ניר בן ארי
סמ"ר יואב קליין, מהרצליה, לוחם שריון בגדוד 52, עוצבת 'עקבות הברזל' (401), נפל בקרב בדרום לבנון, בן 21 בנופלו. במקום מגוריו, הרצליה ספדו לו: "יואב בוגר תיכון 'היובל' היה כדורסלן מוכשר ואהוב, שגדל בעיר שלנו ובחר לצאת ולהגן על המדינה. הותיר אחריו הורים, עינת וערן, ושני אחים, עידו ותמר. אנחנו משתתפים בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

סמ"ר יואב קליין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה