בארץ

הצעת חוק ראשונה של בן גביר: המפריעים לחיילים ייכנסו לכלא?

עוצמה יהודית בהצעת חוק ראשונה שמתכתבת עם התקרית בחברון ולפיה הפרעה לשוטר במילוי תפקידו תכלול גם חיילים עם החמרה משמעותית בענישה
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
על רקע התקרית בחברון שעוררה סערה במערכת הציבורית: מפלגת עוצמה יהודית מניחה היום את הצעת החוק הראשונה שלה בכנסת ולפיה ייגזר עד שלוש שנות מאסר למי שיפריע לחייל בעת מילוי תפקידו.
על הצעת החוק חתומים חברי המפלגה אלמוג כהן, איתמר בן גביר ולימור סון הר מלך, ובה הם מבקשים לתקן את חוק העונשין ולהוסיף לסעיף שעוסק בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו גם חיילים. על פי חוק העונשין המקורי, המפריע או המכשיל שוטר - וכעת גם חייל - דינו מאסר של עד שלוש שנים. כך מדווח יהודה שלזינגר בישראל היום. 
 
ח"כ אלמוג כהן אומר: "בעקבות ריבוי מקרים שבהם אנרכיסטים ממומנים ומתודרכים פוגעים בפעילות חיילינו היקרים - הגשתי לשולחן הכנסת הצעת לתיקון חוק העונשין, יחד עם ח"כ איתמר בן גביר ולימור סון הר מלך: 'תקיפת חיילי צבא הגנה לישראל'. "מטרת הצעת החוק היא למגר את התופעה הבזויה של אלימות אנרכיסטים כלפי חיילי צבא הגנה לישראל, להרתיע את פורעי החוק וליצור גיבוי והגנה לחיילים שלנו ששומרים עלינו בנפשם - הגנה שתאפשר לחיילינו לשרת את מדינתנו ללא חשש ובמקצועיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה