בארץ

האיומים על נפתלי בנט: שולחת הקליע בדרך לעסקת טיעון

פעילת הליכוד שאיימה על בנט ומשפחתו ואף שלחה קליעי רובה במעטפה, בדרך לעסקת טיעון לאחר שהודתה במיוחס לה והתנצלה בפני משפחת בנט
דוד זולדן |  1
נפתלי בנט, אילנה ספורטה (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, pngwing)
הפרשה שהסעירה את המדינה מסתיימת בקול ענות חלושה: אילנה ספורטה ששיגרה איומים לעבר ראש הממשלה נפתלי בנט ובני משפחתו והטמינה כדורי רובה במעטפה שנשלחה לכתובתו של בנט, כבר בדרך לעסקת טיעון אחרי שהודתה במיוחס לה.
ספורטה (64) מאשקלון נעצרה לפני כשמונה חודשים והוגש נגדה כתב אישום בגין סחיטה באיומים והחזקת נשק. על פי הדיווח היא הודתה במעשיה, התנצלה בפני משפחת בנט, ותחתום על הסדר טיעון, במסגרתו תישלח לתסקיר מבחן.
 
בכתב האישום נכתב בין היתר כי ספורטה: "החליטה להפנות לראש הממשלה איומים, לרצוח אותו, את אשתו, גילת בנט, ואת בנו, אם לא יתפטר מתפקידו. לפיכך, החל מיום 3.4.22 ועד ליום 11.4.22, מדי פעם, בתורת השלבים, הכינה הנאשמת שני מכתבי סחיטה באיומים. היא לא הסתפקה באיומים בלבד ושיגרה מעטפה הממוענת בכתב ידה לגילת בנט, במכללה ברעננה מקום עבודתה, בתוכה טמנה בו כדור חי 5.56 מ"מ (כדור רובה), ודף נייר בו המלל המודפס הבא: "זה הכדור שיפגע בבטן הרכה שלך נפתלי בנט ויפגע היישר ביוני בנט אם לא תתפטר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    ראובן שלמה 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה לשלטןן החוק כל דאלים גבר רק בגלל הרפיון הלא ברור של בתי המשפט ביזיון
    סגור