בארץ

יומני בנט נחשפים: מיהו איש העסקים שזכה לפגישה אישית?

ראש הממשלה פרסם את יומן הפגישות המלא שלו. מיהם שני האישים שזכו לשלוש פגישות אישיות בלשכת ראש הממשלה?
איתן לויטס | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על פי תקנות חופש המידע, פרסם השבוע ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט את הלו"ז המלא שלו בתקופת כהונתו מחודש יוני 2021 ועד יולי 2022. 
באופן שגרתי לראש ממשלה, נפגש בנט בפגישות תכופות עם שרי ממשלה, חברי כנסת, שגרירים, יועצים שונים וגם עם רופאים ומומחי קורונה, בהתאם לתקופה. בכל זאת נראה שאחת עלתה על כולם. באופן לא מפתיע, מלבד חברי לשכתו במשרד רה"מ, בנט קבע הכי הרבה פגישות עם שותפתו שרת הפנים לשעבר איילת שקד.
על פי החוק בנט היה רשאי להשחיר פגישות אישיות, פגישות ללא עניין לציבור, וכמובן פגישות ביטחוניות חסויות. בהנחה שלא הושחרו פגישות עם עיתונאים, בנט הספיק בשנת כהותנו להיפגש עם עיתונאים בודדים לפגישה אישית שהיא לא ריאיון. 
העיתונאי שזכה להכי הרבה פגישות הוא מוטי קרפל ממקור ראשון שנפגש עם בנט 3 פעמים בשנה הזו. קרפל הוא הוגה דעות דתי לאומי ובעל טור, והיה מזוהה כתומך של ממשלת בנט-לפיד. מלבדו, מתועדות פגישות עם ארבעה עיתונאים נוספים: אילה חסון (מספר חודשים לפני הפרסומים שלה על ביתו ברעננה), ארי שביט, אנשיל פפר, ועורך "ישראל היום" עמר לחמנוביץ'.

בנט נפגש עם אישי ימין, בראש ובראשונה שניים ממפלגתו, שהפגישות לא עזרו לו לשכנע אותם להישאר במפלגת ימינה: אלון דוידי ורוני ססובר. בנוסף נפגש עם יו"ר מועצת יש"ע דאז דוד אלחייני, מנכ"ל מועצת יש"ע דאז יגאל דילמוני, וזאב חבר (זמביש), וקיים גם פגישה אחת עם הרבנית שולמית מלמד, אשת ימין בעלת השפעה ממייסדות ערוץ 7.
אישים נוספים שנפגש איתם הם הסופר מיכה גודמן, איתו נפגש אישית 3 פעמים. בנט הושפע מהרעיונות שכתב גודמן, בעיקר בנושאי המדיה החברתית. בנוסף, נפגש בנט בלשכתו עם איש העסקים והנדבן מוטי זוננפלד, שנחשב מקורב לאיילת שקד.
בלו"ז נכתבו גם שיחות טלפון מתוכננות, וביניהם שיחת ברכה לזוכה במדליה האולימפית אבישג סמברג, ברכה לעיתונאית עטרה גרמן לרגל נישואיה, שיחת רקע עם עיתונאי חדשות 12 ירון אברהם, שיחה עם מנכ"ל יוניליוור אלן ג'ופ, ושיחה עם בני הזוג אוקנין שהסתבכו בטורקיה וחולצו בשלום. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה