בארץ

האונס בגדרה: "התופעה על אונס על רקע לאומני קיימת"

מעצרו של החשוד באונס האכזרי בגדרה - בן הפזורה הבדואית, עורר את חמתם של רבים המתייחסים לאונס על רקע לאומני ואף קוראים להחמיר את החקיקה
מערכת ice |  1
מעצר (צילום pexels)
בתום מצוד שנמשך יממה, עצרה המשטרה היום (שבת) חשוד באונס האכזרי בגדרה, בה נאנסה אישה בשנות השלושים לחייה מול ילדיה.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב לפרשה והתייחס למעצר: "המעצר המהיר חשוב ביותר לתחושת הביטחון האישי של התושבים בגדרה ולהגעה לחקר האמת. על המשטרה מוטל לבדוק האם מדובר באונס על רקע לאומני ואם אכן כך הדברים, יש לקדם במהרה את הצעת החוק שלי בדבר החמרת ענישה".
 
מי שכבר החליטה כי אכן מדובר על אונס על רקע לאומני היא חברת הכנסת מטעם ישראל ביתנו, יוליה מלינובסקי שהגיבה: "התופעה על אונס על רקע לאומני קיימת ואי אפשר לעצום מולה עיניים. רק בחודשים האחרונים התרחש האונס של הילדה בת ה-10 בדרום, עכשיו המקרה המזעזע בגדרה ובהזדמנות זו אני מברכת את כוחות המשטרה שעצרו את החשוד במעשה".
גם חבר הכנסת מטעם הליכוד, אליהו רביבו, שהינו תושב גדרה הזדעזע: "הזדעזעתי עד עמקי נשמתי לשמוע בבוקר על האונס הברוטלי שביצע חלאת אדם באישה תמימה בביתה, אצלנו בגדרה. לא ייתכן שתושבי גדרה והסביבה יחששו לחייהם ויחיו בפחד מתמיד מפני הפשיעה הגוברת. ביטחון התושבים בגדרה מופקר לחלוטין, ואני חושש שנראה עוד מקרים איומים כאלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברור שהרקע לאומני וצריך לאנוס אותו חזרה מה זה לאן הגענ
    שראל 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם כבר עושים טרור במדינה
    סגור